Telefon Tavsiyesi Lg G2 Yerine Tavsiyeler

Sponsorlu Bağlantılar

emreli01

emreli01

Üye
Htc one i kimse önermemiş hayret :) bende htc one diyorum
 


badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Lg G2 yerine diyorsan bence sen note 3 istemezsiniz çünkü çok büyük
Piyasa dengi telefonlar s4 z1 var fu ll hd aslında var ama bende teli teknosadan aldım ve bu iki tel de yan yana koydum G2 ekran görüntüsü harbiden gözle görülür fark var. Ama harici sd kart girişinin olmaması tabiki s4 göre bir dezavantaj ama ben G2 yi tercih ettim

Zaten sırf o yüzden 32gb'lık versiyonunu almayı düşünüyorum. 16'lıkta geriye 10gb kalıyormuş sanırım ve gerçekten yetersiz. 32'de de teknosa çalışanının dediğine göre 25gb yer kalıyormuş. O yüzden aradaki 200tl fiyat farkını verip 32gb almak en mantıklısı
Uretimden kalkti sifirlarini piyasadan toplamadilar ya. 1800 liraya 5s bulabiliyorsan bi tane de bana al

Tamamen yanlış anladın beni. Ben sıfır 5s'i 1800'e alırım gibi bi iddiada bulunmadım. İphone 5 üretimden kalktığı için alacak olsam 5s alırım dedim. yanlıs anlaşılma olmasın

Beklemekle bitmez bu yeni telefonların ardı arkası g2 yada note 3 al rahat et ;)

G2 benim için doğru tercih olacak sanırım. Peki lg'de bu custom rom root stock rom vs. işleri kolay mı?

Telefonu beğenmedin sandım, konu başlığına bakınca ama beğenmişsin hem de yerine tavsiye istiyorsun. Anlamadım... G2 al işte.
Bütçeye de 1800denmiş Z1, Note 3, iphone 5S öneren arkadaş görmediler herhalde... =P

telefonu beğendim ama sadece eksiklerini bulmaya calışıyorum. zaten fiyat/performans açısından piyasanın en iyisi şu anda

Batarya olayına fazla takılma bence, hangi telefonu alırsan al her akşam şarja takacaksın.

Her akşam şarja takacağım doğru ama bunu akşam 7 de yapmak var bir de 11-12 de :ehe Doğruyu söylemek gerekirse batarya konusu da cezbediyor beni

Dostum bence öyle değil g2 şarj konusunda gerçekten iyi iphone gibi değil yani

Katılıyorum. Yapılan testlere bakıldığında da görülüyor ki normalin üstünde kullanımlarda bile 1 günü çıkartabiliyor.

En iyi tercihin G2 olacaktır bana göre .
Ben aldım . Çok memnunum . Her yönüyle süper...

Yorumun için teşekkür ederim. Şu anda herhangi bir sıkıntı var mı?

bende g2 alıcam teknolojixte 32 gb 1685 tl indirimde cuma bilemedin cumartesi sipariş vericem

Hayırlı olsun şimdiden.

bence fiyat performansda kendin için en iyi olanı bulmuşsun al güle güle kullan kardeşim tasarımı benimde çok hoşuma gidiyor

Arkadaki tuşlara alışmak zor oluyormuş ama alışınca rahat edersin diyorlar.

G2 yi aklına koymuşsun bi kere al gitsin, şu anda o fiyata alınabilecek en iyi telefon, eğer güncelleme takıntın yoksa al gitsin ama illa başka öneri istiyorsan o fiyata onun yerini alabilecek bir tane telefon vardır o da Nexus 5 tir, kafan daha da rahat eder uzun bir süre güncelleme endişesi olmadan gönül rahatlığıyla kullanırsın, ki bence sırf güncelleme yönünden bile olsa nexus 5 dururken başka cihaz almak mantıklı gelmiyor bana, karar senin tabiki.

N5 ile G2 arasındaki çok fark yok zaten işlemcileri aynı. Nerden baksan batarya ve tasarım dışımda herşey aynı. Ama nexus4'ten de bildiğim batarya problemi nexus 5'te de olacak gibi. o ekrana o batarya yakışmamış. Zaten o yüzden gönlüm G2'den yana.
Htc one i kimse önermemiş hayret :) bende htc one diyorum

hemen terket burayı :ehe :ehe
 
silentattack

silentattack

Üye
G2 nin international olduğunu ayrıca lg nin de yazılım fa kirliğini düşünürsek bol bol rom çıkar g2 ye ;)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben en ufak bir sıkıntı yaşamadım .
Telefon konusunda çok hassas biri olarak söylüyorum bunu .
Oldukça hızlı , kamera , batarya ve ekranı gayet iyi . Bence çok memnun kalırsın .
 
fk555897

fk555897

Üye
LG'den güncelleme açısından fazla şey bekleme. Diğer yönlerden çok güzel bir telefon.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Çok yakın zaman da 4.4 güncellemesi alacak .
Android 5 i kesin olarak alır .
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Ben en ufak bir sıkıntı yaşamadım .
Telefon konusunda çok hassas biri olarak söylüyorum bunu .
Oldukça hızlı , kamera , batarya ve ekranı gayet iyi . Bence çok memnun kalırsın .

Zaten çıktığından beri araştırıyordum.Memnun kalacağımdan eminim.

Bu rom işi nasıl oluyor? Samsungdaki gibi sayaç işi var mı? Odin gibi bi yazılımı var mı?
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Performans istiyosan z1 g2 note3 üçlüsünden birini almalısın.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Performans istiyosan z1 g2 note3 üçlüsünden birini almalısın.

Note3'ü neden istemediğimi önceki mesajlarda belirtmiştim. Az önce Z1'e Baktım ve hernekadar kamerası iyi olsa da tasarımını hiç beğenmedim. G2'deki gibi o ekranın kenarlarındaki incelik bunda yok. Ha su geçirmiyor vs. ama bence geçerli bi neden değil.
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Note3'ü neden istemediğimi önceki mesajlarda belirtmiştim. Az önce Z1'e Baktım ve hernekadar kamerası iyi olsa da tasarımını hiç beğenmedim. G2'deki gibi o ekranın kenarlarındaki incelik bunda yok. Ha su geçirmiyor vs. ama bence geçerli bi neden değil.

Çok haklısın hocam z1 in tasarımını bende beğenmiyorum ben zaten performans için bunlardan birini almalısın demiştim bunlardan başka piyasada antutudan 30 000 üstü skor alan bi telefon yok benim bildiğim. G2 almalısın ozaman.
 
badmus

badmus

Üye
    Konu Sahibi
Çok haklısın hocam z1 in tasarımını bende beğenmiyorum ben zaten performans için bunlardan birini almalısın demiştim bunlardan başka piyasada antutudan 30 000 üstü skor alan bi telefon yok benim bildiğim. G2 almalısın ozaman.

Değerli yorumun için teşekkürler. Beyler hala g2 de rom olayının nasıl olduğunu anlatan olmadı. telefona cwm flashlamak kolay mı zor mu?
 
Narutodth

Narutodth

Üye
Değerli yorumun için teşekkürler. Beyler hala g2 de rom olayının nasıl olduğunu anlatan olmadı. telefona cwm flashlamak kolay mı zor mu?

G2 yi neden rootlamak istiyosunki ?
 

guro123456

Üye
ben 2 telefon arasında kalmıştım g2 ve g pro ikisinide uzunca inceledim ve elime aldım ve g2 den vazgeçtim iyikide vazgeçmişim bugün g2 si olan bi arkadaşım ekrana habire tıklıyordu tuş kilidi açılsın diye arkadaki tışların kullanımın saçma ve zor olduğunu söylüyordu birde zaten ekran küçük geri tuşunu felan ekrana yerleştirmişler iyice ekran küçülmüş hafızanın artırılmaması çok kötü bence lg sözde satış taktiği yapmış bir sonraki cihazını şimdiden pazarlamış benden tavsiye neredeyse aynı özelliklere sahip ve g2 den daha çok artıları olan note3 le kapışan g pro yu tercih et pişman olmayacaksın
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
ben 2 telefon arasında kalmıştım g2 ve g pro ikisinide uzunca inceledim ve elime aldım ve g2 den vazgeçtim iyikide vazgeçmişim bugün g2 si olan bi arkadaşım ekrana habire tıklıyordu tuş kilidi açılsın diye arkadaki tışların kullanımın saçma ve zor olduğunu söylüyordu birde zaten ekran küçük geri tuşunu felan ekrana yerleştirmişler iyice ekran küçülmüş hafızanın artırılmaması çok kötü bence lg sözde satış taktiği yapmış bir sonraki cihazını şimdiden pazarlamış benden tavsiye neredeyse aynı özelliklere sahip ve g2 den daha çok artıları olan note3 le kapışan g pro yu tercih et pişman olmayacaksın

Lg g pro nun , G2 den iyi bir cihaz olduğunu mu söylediniz ?
Yoksa ben mi yanlış anladım ?
 
caglar b

caglar b

Üye
G2 nin ekranı düşme konusunda biraz hassasmış. Kılıfla kullanırım dersen oda bir seçenek, ama kılıf olayını sevmiyorum. incecik telefonu tugla gibi yapıyorlar :) Ben olsam z1 alırdım sonuçta sony kalitesi, kılıfsız bile dayanıklı ve hoş tasarım (bence)
 

guro123456

Üye
Lg g pro nun , G2 den iyi bir cihaz olduğunu mu söylediniz ?
Yoksa ben mi yanlış anladım ?
Evet aynen öyle sadece g2 islemci olarak iyi ama zaten g pro da 1.7 ama g pronun artıları saymakla bitmez
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
İşlemcisi , kamera , pp ve ekran çözünürlüğü Lg g2 daha iyi .
Bunlar yeterli bir sebep .:)
 


Üst Alt