Lg G2 yerine diyorsan bence sen note 3 istemezsiniz çünkü çok büyük
Piyasa dengi telefonlar s4 z1 var fu ll hd aslında var ama bende teli teknosadan aldım ve bu iki tel de yan yana koydum G2 ekran görüntüsü harbiden gözle görülür fark var. Ama harici sd kart girişinin olmaması tabiki s4 göre bir dezavantaj ama ben G2 yi tercih ettim
Zaten sırf o yüzden 32gb'lık versiyonunu almayı düşünüyorum. 16'lıkta geriye 10gb kalıyormuş sanırım ve gerçekten yetersiz. 32'de de teknosa çalışanının dediğine göre 25gb yer kalıyormuş. O yüzden aradaki 200tl fiyat farkını verip 32gb almak en mantıklısı
Uretimden kalkti sifirlarini piyasadan toplamadilar ya. 1800 liraya 5s bulabiliyorsan bi tane de bana al
Tamamen yanlış anladın beni. Ben sıfır 5s'i 1800'e alırım gibi bi iddiada bulunmadım. İphone 5 üretimden kalktığı için alacak olsam 5s alırım dedim. yanlıs anlaşılma olmasın
Beklemekle bitmez bu yeni telefonların ardı arkası g2 yada note 3 al rahat et
G2 benim için doğru tercih olacak sanırım. Peki lg'de bu custom rom root stock rom vs. işleri kolay mı?
Telefonu beğenmedin sandım, konu başlığına bakınca ama beğenmişsin hem de yerine tavsiye istiyorsun. Anlamadım... G2 al işte.
Bütçeye de 1800denmiş Z1, Note 3, iphone 5S öneren arkadaş görmediler herhalde... =P
telefonu beğendim ama sadece eksiklerini bulmaya calışıyorum. zaten fiyat/performans açısından piyasanın en iyisi şu anda
Batarya olayına fazla takılma bence, hangi telefonu alırsan al her akşam şarja takacaksın.
Her akşam şarja takacağım doğru ama bunu akşam 7 de yapmak var bir de 11-12 de

Doğruyu söylemek gerekirse batarya konusu da cezbediyor beni
Dostum bence öyle değil g2 şarj konusunda gerçekten iyi iphone gibi değil yani
Katılıyorum. Yapılan testlere bakıldığında da görülüyor ki normalin üstünde kullanımlarda bile 1 günü çıkartabiliyor.
En iyi tercihin G2 olacaktır bana göre .
Ben aldım . Çok memnunum . Her yönüyle süper...
Yorumun için teşekkür ederim. Şu anda herhangi bir sıkıntı var mı?
bende g2 alıcam teknolojixte 32 gb 1685 tl indirimde cuma bilemedin cumartesi sipariş vericem
Hayırlı olsun şimdiden.
bence fiyat performansda kendin için en iyi olanı bulmuşsun al güle güle kullan kardeşim tasarımı benimde çok hoşuma gidiyor
Arkadaki tuşlara alışmak zor oluyormuş ama alışınca rahat edersin diyorlar.
G2 yi aklına koymuşsun bi kere al gitsin, şu anda o fiyata alınabilecek en iyi telefon, eğer güncelleme takıntın yoksa al gitsin ama illa başka öneri istiyorsan o fiyata onun yerini alabilecek bir tane telefon vardır o da Nexus 5 tir, kafan daha da rahat eder uzun bir süre güncelleme endişesi olmadan gönül rahatlığıyla kullanırsın, ki bence sırf güncelleme yönünden bile olsa nexus 5 dururken başka cihaz almak mantıklı gelmiyor bana, karar senin tabiki.
N5 ile G2 arasındaki çok fark yok zaten işlemcileri aynı. Nerden baksan batarya ve tasarım dışımda herşey aynı. Ama nexus4'ten de bildiğim batarya problemi nexus 5'te de olacak gibi. o ekrana o batarya yakışmamış. Zaten o yüzden gönlüm G2'den yana.
Htc one i kimse önermemiş hayret

bende htc one diyorum
hemen terket burayı
