Tavsiye LG G2 SUPER TOOL 49 DA KALMA HATASI

Sponsorlu Bağlantılar

FeLonieS

FeLonieS

Üye
    Konu Sahibi
LG G2 SUPER TOOL 49 DA KALMA HATASI
Arkadaşlar bir hata yapıp root attım ve bir rom kurmaya çalıştım ama aklımdan çıkan nokta oldu hafıza kartı var diye aklımda kalarak ezberden samsunglardaki gibi full wipe yaptım ve rom yükleyemedim hali ile şimdi super tool ile orjinal yazılıma dönmeye çalıştığımda hep 49da kalıyor lütfen yardımcı olur musunuz?
 


sefaturut

Üye
bende rom attım telefona g3 romu şimdi bende istediğim zaman orjinal roma dönemeyecek miyim?
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
    Konu Sahibi
bende rom attım telefona g3 romu şimdi bende istediğim zaman orjinal roma dönemeyecek miyim?
Dostum bir fikrim yok bende g3 romu denemek isterken böyle oldu telefonun sorununu çözer çözmez onu da araştıracağım.. Bilen biri de cevap vermiyor ki bize. :)
 
007wolverine

007wolverine

Üye

İndirip unroot yapın
 
FeLonieS

FeLonieS

Üye
    Konu Sahibi

İndirip unroot yapın
Sıkıntı orada zaten telefon hiç açılmıyordu, bende adb sideload yardımı ile telefona rom yükledim öyle düzeldi. Yine de teşekkürler.
 
007wolverine

007wolverine

Üye
tamam sorunu çözdüğüne sevindim.
 

Benzer Konular

Cevap
1
Görüntüleme
766
mehmet2144
Cevap
16
Görüntüleme
4K
bytllh
Cevap
0
Görüntüleme
2K
messevim
Cevap
4
Görüntüleme
2K
tolstox


Üst Alt