marist
Üye
-
Konu Sahibi
-
Şarj %100 olunca hemen şarjdan sökmemek lazım. bi 10 - 15 dakika daha durursa daha iyi olur.
Son yükledigin programlara bir göz gezdir muhakkak arka planda çalisan vardir. Bunlarıda kafaya takmamak lazım telefonun tadını alamazsın sonra. Sarj ise %10 kalinca telefonu kapatip 3 saat kapali sarj et sonra acip kullan
Kardeş şarj tamamen dolduktan sonra uyarı sesi veriyor telefon o zaman şarj dan çek uyarı sesi almadan çekerseniz sabah yüzde 3 gibi bir kayıp normal çünkü saat,havadurumu v.b gibi sistem uygulamaları çalışmaya devam ediyorÖyle yapiyorum artık ama bugün hiç oynamadigim halde şarj yüzdesi iniyor
İyi de onu yapınca wi-fiyi falan kapatıyor ve 15 saniyede ekranı karartıyorDostum ayarlara gir genel/pil/güç tassarufunun üstüne bas Güç tassarufunu aç var bas ve hemen işaretle
İyi de onu yapınca wi-fiyi falan kapatıyor ve 15 saniyede ekranı karartıyorDostum ayarlara gir genel/pil/güç tassarufunun üstüne bas Güç tassarufunu aç var bas ve hemen işaretle
Sürekli güç tasarufununda açık olması guzel birşey değil.Öyle iste güc tassarufu adı üstünde bekle sana bi program atacamLinkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Çok etkili bi program
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?