Öneri Lg G2 Mi Iphone 5 Mi?

    Konu Sahibi
Lg G2 Mi Iphone 5 Mi?
Arkadaslar inşallah yazin artik 5800 i emekli etme zamani geldi de gecti neyse ben konuya gireyim ben bu iki telefon dan birini alacağım benim telefon dan beklentim once kamera sonra stabillik (en az 2 yil), sonra uygulama (whatsspap gibi) en son da asphalt 8 ve belki fifa bunlar bana lazim iphone alcaktim ama ekran beni iter ken ios bana gel diyor sizce ne yapayım? Herkese iyi forumlar
 

Invoke

Üye
Aradığın özelliklerin hepsi ikisinde de var. İkisi de 2yıl gider, uygulamanı da bulursun.
iphone5'in daha çok güncelleme alacağı açık. Androidin açık kaynak olması bir artı olabilir, bence öyle yani, kişiye göre değişebilir, kimisinin ilgisini çekmeyebilir. Dediğin gibi ekran boyutu var. Iphone5 oyunu iyi bir performansla oynatsa da küçük ekranda o oyun ne derece zevkli olur, tartışılır. Kısacası ben G2 diyorum. Hayırlısı olsun diyorum, bir de yazın dediğini yeni farkettim, şunu da ekleyeyim: daha yaza çok var, yeni modeller çıkar, şimdiden kafanı takma bunlara, Almadan 2hafta önce araştır, forumda soruştur yeter... =P
Sana da iyi forumlar...
 
Tepkiler: kezban yenge
    Konu Sahibi
Kardeş ilgin alakan ıcın cok tesekker ederım romla falan ugrasmam ama lg soz vermıs galıba 4.4 e kafam karısık baska dusuncelerı de beklıyorum
 

Invoke

Üye
Kardeş ilgin alakan ıcın cok tesekker ederım romla falan ugrasmam ama lg soz vermıs galıba 4.4 e kafam karısık baska dusuncelerı de beklıyorum

Rica ederim, 4.4 ya da 4.3demedi, güncelleme verileceği söylendi sadece... 4.3 gelecek büyük ihtimalle, sonrasında 4.4de gelir. Yeni çıkan ve ses getiren bir cihaz bir zahmet o kadar da güncelleme versinler... Bence 5.0ı da görür... Ama dediğim gibi net bir açıklama yok...
 
iPhone5 ve LG G2 kullanıcısı olarak Kesinlikle G2 öneririm ios cuları fazlada takma kafaya 727.000 pixel 4'' ekranla hiç bir halt olmuyor.
 
    Konu Sahibi
boran9999 kardesım bu tecrubenı goz onunde bulunduracagmBaşka cevap verecek yok mu?
 
ben varım yazıyorum bekle

. İphone stabil evet . yine gülüyorum

ekranı 4" pixeli yazmaya gerek yok G2 ile kapışamaz bile.
senin o ekrandan zevk alman imkansız zaten 2 elinle tutup oynanan oyunlarda ekranı göremiyorsun .

whatsapp felan demişsin 2sinde de açarsın onu geç ,

iphone alanlar sürekli twit atan facebookta bişe paylaşanlardır bunu tecrübelerimle söylüyorum . ipod tocuh 5g 4" ve iphone 4s 3.5" şuan da masamın üzerinde olup elime bile almadığım 2 cihazdır. ipodu iphone 5 ten de sayabilirsiniz hiç bir farkı yok .


kesinlike iphone alma . iphone son çare alabilirsin ancak hani dersin ben telefon kastımı hiç rom rootla uğraşamam cebimde sapasağlam dursun . azcık da hava atayım dersen alabilirsin iphone.

ancak LG G2 ye gelince sayamayacağım kadar özellik var yani hangi + sını yazıyım sana. ? sor söyliyim telefonu üretenlerden nerdeyse daha .çok bilgim oldu
 
Tepkiler: muhammettvurucu
    Konu Sahibi
kardes hava atmaktan ve rom atmaktan nefret ederım bana androidtekı kısısellestırmeye hıc ıhtıyacım yok bu yuzden kafam karısık
 
Tepkiler: Luck Star
ayrıca ios ile android kıyaslanamaz !

iphone 4" ekrana sahipken 1136x640 pixel ekrana sahip
lg g2 5.2" ekran ve 1920x1080 pixel ekrana sahip


sen kendini işlemci ve ramin yerine koy

hangi telefonda oyunu çalıştırırken daha fazla işlemci gücü (ghz) ve daha Fazla ram (bellek hafıza alanı) istersin ?

yıllardır bunu düşünemeyen insanlar var. iphone en iyisi ekranı retina hiç kasmıyor? ?

üzerini de çiziyorum bakın . ios sadece iphone ve ipad için geliştiriliyor

ee android televizyon içinmi diyceksiniz ? evet televizyonada da yakında android geliyor mesleğim itibari ile biliyorum.

ancak android LG g2 telefonu için özel olarak mı üretiliyor yoksa Samsung S3 içinmi ??

birinde 2gb ram diğerinde 1 gb ram . google play store da ise Real racing 3 var bu 2 telefon aynı çalıştırır mı bu oyunu ?



-- iphone 4s 512 mb ram var - 5 te 1gb . iphonelarda sayıların anlamı yok 4S ve 5 - 5C aynı . Adamlar bu telefonların kasmadan çalıştırabilceği oyunlar üretiyor . mantık ta burda zaten .

android öylemi ? bi oyun üreticisi oyun çıkarsa piyasadaki en iyi telefonun bile zorlanacağı kalitede oyun çıkarır . yani umarım anlatabilmişimdir. çok karışık yazıyorum . inşallah zamanla kendimi geliştiririm.
kardes hava atmaktan ve rom atmaktan nefret ederım bana androidtekı kısısellestırmeye hıc ıhtıyacım yok bu yuzden kafam karısık


hava atmaktan nefret edebiilirsin bu doğal ama.

rom -root abartılcak bişey değil atarsan en kralı sensin öyle düşün.
 
    Konu Sahibi
ama herkes app store daha kalıtelı dıyor
 
ama herkes app store daha kalıtelı dıyor


kaliteli bencede öyle . ama sen eskiye göre bakma şimdi öyle ahım şahım uygulamalar çıkmıyor appstore da bayadır bakıyorum ilgimi çekicek bişeyler yok hep aynı hep aynı . android play store hiç deneme şansım olmadı .

birde appstore çok basit . güncelleme menüsünden güncelliyorsun . tek tıkla indiriyor felan . androidde nasıl bilmiyorum ama appstore un baya iyi olduğu görüşündeyim ancak bu hiç bişeyi değiştirmez. mesajlara eklemeler yaptım gözden geçir.

uzun diyip okumamazlık etme kullanıcı yorumları felan bulursan oku . bende senin gibiiym aldımmı bir kere almak istiyorum zırt pırt telefon almam .

birde şurdaki yorumumu oku umarım yardımcı olmuşumdur.

Karşılaştırma - Galaxy S4den Xperia Z1 Veya Lg Nexus 5e Geçiş... | Sayfa 3

en altta
 

0MG90

Üye
AppStore paralı diyorlar ama 25pp ile istediğini indirip atabilirsin bedava
Bu ikisinden sana G2 derim ama eğer güncelleme istiyorsan i5 al derim iOS güncellemesi alıcak sonuçta bi yere kadar
G2 kaça kadar alır bilinmez
 
kardeş g2 çoğunlukta
inan bende o 2tercih arasında kaldım ve g2 32gb aldım
 
AppStore paralı diyorlar ama 25pp ile istediğini indirip atabilirsin bedava
Bu ikisinden sana G2 derim ama eğer güncelleme istiyorsan i5 al derim iOS güncellemesi alıcak sonuçta bi yere kadar
G2 kaça kadar alır bilinmez

ios 7deki hataları saysam buraya sığmaz o derece. ayrıca onları düzeltmek için tabiki güncelleme almak zorunda görsel değişiklik en az 1-2 sene boyunca yok ..

android de ise görsel ve hata güncellemeleri mevcut. görsel güncellemelere fazla takılma ve bekleme


ancak LG G2 ye 1 güncelleme gelse tadından yenmez tabikide gerekli eksiklikler düzetilmek şartıyla.
kardeş g2 çoğunlukta
inan bende o 2tercih arasında kaldım ve g2 32gb aldım

hayırlı olsun kardeşim iyi seçim...
 
eyvallah hocam
 

0MG90

Üye
Ben ipad 2 ye yükledim sadece 7.0 da şarj sorunu vardı sonra düzeldi suan bu yorumu da ipadden yazıyorum 1 gram sorun yok ios 7 hataları cihaza göre değişebiliyor
 
Ben ipad 2 ye yükledim sadece 7.0 da şarj sorunu vardı sonra düzeldi suan bu yorumu da ipadden yazıyorum 1 gram sorun yok ios 7 hataları cihaza göre değişebiliyor

sayıyorum ..

1) ekran kilitliyken müzik dinliyorsun . müziğin sesini artırma yada azaltma tuşuna bas = sonuna kadar kısıyor ve artırmaya çalışsanda izin vermiyor (yazılımsal) düzeltme yolu ekranı kilitle (yani ekran kararıkken sesi açmayı dene ) işe yarıyor ..

2)assitive touch namı değer sanal home butonu . evet bu açıkken alttan kaydırılarak açılan yer geliyor bu yokken de geliyor evet ama . diyelimki bunu kullanmıyodunuz ve aktif hale getirdin sonra canın istemedi kapattın bi baktın aşşağıdan yukarı çekilen işlevsel menü ve yukardan aşağı gelen bildirim yeri gelmiyor O.o (düzeltme yolu ya restart yada assitive touch açık kalıcak

3) eskiden arka planda açık uygulamaları hafızada tutuyordu . örneğin facebook açık bi youtube a giriyim dedin . sonra facebook a geri geldin bi baktın anaekranı güncelliyor. ve bunun gibi birçok hata.


ayrıca sayıların iosta önemi yok diyenler var bende dahil .

şunu atlamışım ram (bellek ,geçici hafıza her neyse ) kullandığınız bilgileri hafızada tutarr .

iphone 5 te bi oyun aç bi video aç biraz internette sekmeler aç . diğerlerinin kapandığını görürsün. he dersin ki görev yöneticisinde hala açık duruyor sen bi tıkla bakalım ne olcak tabikide baştan açıcak uygulamayı ..


LG G2 de üç parmakla yana çekiyosun taak uygulama hafızada istedigin kadar şey yap kaldığın yerden deevam et hem oyunda hem internette.
 

0MG90

Üye
Ben hiç sorun yaşamadım ondan ilgilenmiyorum kardeş
 

phasan

Üye
G2 bilmen ama iphone 5 tavsıye etmem iphone 4s bıle guzel daha