muhammettvurucu
Üye
-
Konu Sahibi
-
Kardeş ilgin alakan ıcın cok tesekker ederım romla falan ugrasmam ama lg soz vermıs galıba 4.4 e kafam karısıkAradığın özelliklerin hepsi ikisinde de var. İkisi de 2yıl gider, uygulamanı da bulursun.
iphone5'in daha çok güncelleme alacağı açık. Androidin açık kaynak olması bir artı olabilir, bence öyle yani, kişiye göre değişebilir, kimisinin ilgisini çekmeyebilir. Dediğin gibi ekran boyutu var. Iphone5 oyunu iyi bir performansla oynatsa da küçük ekranda o oyun ne derece zevkli olur, tartışılır. Kısacası ben G2 diyorum. Hayırlısı olsun diyorum, bir de yazın dediğini yeni farkettim, şunu da ekleyeyim: daha yaza çok var, yeni modeller çıkar, şimdiden kafanı takma bunlara, Almadan 2hafta önce araştır, forumda soruştur yeter... =P
Sana da iyi forumlar...
Kardeş ilgin alakan ıcın cok tesekker ederım romla falan ugrasmam ama lg soz vermıs galıba 4.4 e kafam karısıkbaska dusuncelerı de beklıyorum
kardes hava atmaktan ve rom atmaktan nefret ederım bana androidtekı kısısellestırmeye hıc ıhtıyacım yok bu yuzden kafam karısıkben varım yazıyorum bekle
. İphone stabil evet . yine gülüyorum
ekranı 4" pixeli yazmaya gerek yok G2 ile kapışamaz bile.
senin o ekrandan zevk alman imkansız zaten 2 elinle tutup oynanan oyunlarda ekranı göremiyorsun .
whatsapp felan demişsin 2sinde de açarsın onu geç ,
iphone alanlar sürekli twit atan facebookta bişe paylaşanlardır bunu tecrübelerimle söylüyorum . ipod tocuh 5g 4" ve iphone 4s 3.5" şuan da masamın üzerinde olup elime bile almadığım 2 cihazdır. ipodu iphone 5 ten de sayabilirsiniz hiç bir farkı yok .
kesinlike iphone alma . iphone son çare alabilirsin ancak hani dersin ben telefon kastımı hiç rom rootla uğraşamam cebimde sapasağlam dursun . azcık da hava atayım dersen alabilirsin iphone.
ancak LG G2 ye gelince sayamayacağım kadar özellik var yani hangi + sını yazıyım sana. ? sor söyliyim telefonu üretenlerden nerdeyse daha .çok bilgim oldu
kardes hava atmaktan ve rom atmaktan nefret ederım bana androidtekı kısısellestırmeye hıc ıhtıyacım yok bu yuzden kafam karısık
ama herkes app store daha kalıtelı dıyor
AppStore paralı diyorlar ama 25pp ile istediğini indirip atabilirsin bedava
Bu ikisinden sana G2 derim ama eğer güncelleme istiyorsan i5 al derim iOS güncellemesi alıcak sonuçta bi yere kadar
G2 kaça kadar alır bilinmez
kardeş g2 çoğunlukta
inan bende o 2tercih arasında kaldım ve g2 32gb aldım
eyvallah hocamios 7deki hataları saysam buraya sığmaz o derece. ayrıca onları düzeltmek için tabiki güncelleme almak zorunda görsel değişiklik en az 1-2 sene boyunca yok ..
android de ise görsel ve hata güncellemeleri mevcut. görsel güncellemelere fazla takılma ve bekleme
ancak LG G2 ye 1 güncelleme gelse tadından yenmez tabikide gerekli eksiklikler düzetilmek şartıyla.
hayırlı olsun kardeşim iyi seçim...
Ben ipad 2 ye yükledim sadece 7.0 da şarj sorunu vardı sonra düzeldi suan bu yorumu da ipadden yazıyorum 1 gram sorun yok ios 7 hataları cihaza göre değişebiliyorios 7deki hataları saysam buraya sığmaz o derece. ayrıca onları düzeltmek için tabiki güncelleme almak zorunda görsel değişiklik en az 1-2 sene boyunca yok ..
android de ise görsel ve hata güncellemeleri mevcut. görsel güncellemelere fazla takılma ve bekleme
ancak LG G2 ye 1 güncelleme gelse tadından yenmez tabikide gerekli eksiklikler düzetilmek şartıyla.
hayırlı olsun kardeşim iyi seçim...
Ben ipad 2 ye yükledim sadece 7.0 da şarj sorunu vardı sonra düzeldi suan bu yorumu da ipadden yazıyorum 1 gram sorun yok ios 7 hataları cihaza göre değişebiliyor
Ben hiç sorun yaşamadım ondan ilgilenmiyorum kardeşsayıyorum ..
1) ekran kilitliyken müzik dinliyorsun . müziğin sesini artırma yada azaltma tuşuna bas = sonuna kadar kısıyor ve artırmaya çalışsanda izin vermiyor (yazılımsal) düzeltme yolu ekranı kilitle (yani ekran kararıkken sesi açmayı dene ) işe yarıyor ..
2)assitive touch namı değer sanal home butonu . evet bu açıkken alttan kaydırılarak açılan yer geliyor bu yokken de geliyor evet ama . diyelimki bunu kullanmıyodunuz ve aktif hale getirdin sonra canın istemedi kapattın bi baktın aşşağıdan yukarı çekilen işlevsel menü ve yukardan aşağı gelen bildirim yeri gelmiyor O.o (düzeltme yolu ya restart yada assitive touch açık kalıcak
3) eskiden arka planda açık uygulamaları hafızada tutuyordu . örneğin facebook açık bi youtube a giriyim dedin . sonra facebook a geri geldin bi baktın anaekranı güncelliyor. ve bunun gibi birçok hata.
ayrıca sayıların iosta önemi yok diyenler var bende dahil .
şunu atlamışım ram (bellek ,geçici hafıza her neyse ) kullandığınız bilgileri hafızada tutarr .
iphone 5 te bi oyun aç bi video aç biraz internette sekmeler aç . diğerlerinin kapandığını görürsün. he dersin ki görev yöneticisinde hala açık duruyorsen bi tıkla bakalım ne olcak tabikide baştan açıcak uygulamayı ..
LG G2 de üç parmakla yana çekiyosun taak uygulama hafızada istedigin kadar şey yap kaldığın yerden deevam et hem oyunda hem internette.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?