Öneri LG G2 32 GB aldım

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
suan cumadan beri telefonum yok ya almak istiyorum sanssizlik oluyor napicam
 


98farom98

98farom98

Üye
kardeşim bak bimeks den al en iyisi
 
Anil-D

Anil-D

Üye
bimeksden alisveris yapmam ben iyi dil orasi
 
98farom98

98farom98

Üye
Yok kardeşim valla hiç merak etme ben oradan aldım hiç bi sorunu çıkmadı oradan al merak etme
 
Anil-D

Anil-D

Üye
g2 felaketmis ozaman cok isiniyormu peki
 
Anil-D

Anil-D

Üye
1300 suan 32 gb ne kadarini kullanma imkani veriyor sana
 
ıRagnaRı

ıRagnaRı

Üye
    Konu Sahibi
ekrani yarim saat kullandin fullmu parlaklik güç tasarrufu acikmiydi onlarida soyleseydin
Ekran parlaklik %20 guc tasarrufu %30 dan sonra aciliyo ekrani 1 saate yakin kullandim
 
Anil-D

Anil-D

Üye
0 aldığına eminmisin arkadasim 8 saat aliyorda
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ekran yarida ekran süresi 8 saat aliyor elimde telefon olsa ss atardim
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
ben g2 de ilk zamanlar 40 saati görüyordum (3 saat ekran süresi) youtube kanalı için oyun videoları çektiğim için yani oyunu iki kere üst üste açmak gibi bir yük atında kalıyor 30 dk video çekimden sonra cihaz el yakmaya başlıyor ve şarj yaklaşık %30 daha aşağıya iniyor
 
Anil-D

Anil-D

Üye
ben g2 de ilk zamanlar 40 saati görüyordum (3 saat ekran süresi) youtube kanalı için oyun videoları çektiğim için yani oyunu iki kere üst üste açmak gibi bir yük atında kalıyor 30 dk video çekimden sonra cihaz el yakmaya başlıyor ve şarj yaklaşık %30 daha aşağıya iniyor
sende suan ne var
 

Benzer Konular



Üst Alt