Lenovo Windows Phone için Görüşüyor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
Lenovo Windows Phone için Görüşüyor
Lenovo’nun Nokia’nın yaptığı gibi modifiye edilmiş Windows Phone’lar üretmek için Microsoft’la görüştüğü dedikoduları başladı. Bu anlamda daha fazla OEM esnekliği isteyen şirket daha sade Windows Phone 8 cihazları geliştirmekle ilgilendiklerini aktarıyor.

Lenovo geçtiğimiz yıl en azından bir Windows Phone çıkaracaklarını açıklamıştı. Çıkış tarihininse 2012’nin ikinci yarısı veriliyordu. Bu amaçla şirket 800 milyon dolarlık mobil ürünler merkezli bir tesis kurdu. Bu tesis yeni akıllı telefonlar, tabletler ve diğer mobil ürün ve yazılımların geliştirilmesinden sorumlu durumda. Daha çok Android cihazlara yüklenen şirketin Windows 8 ve Windows RT tabletler yapmayı düşündüğü de belirtiliyor.

(techno-labs)


Ekran boyutları, kullanılacak işlemci ve donanımsal diğer özellikler Microsoft'un kontrolünden geçmeden üretilemiyor. Lenovo yetkilileri ise Windows Phone 8 ile birlikte bu konuya bir çözüm bulmak istiyorlar.

WPDang adlı internet sitesinin haberine göre, Lenovo'nun Ar-Ge departmanı ile Microsoft yetkilileri bu hafta içerisinde yapacakları toplantı ile üretilecek yeni Lenovo akıllı telefon modellerinde biraz daha serbest olmak adına kararlar almayı hedefliyor.

Bu da Lenovo'nun Windows Phone 8 işletim sistemine sahip akıllı telefonlar üretmek niyetinde olduğunu ve Microsoft ile varılacak ortak karara göre hareket edileceğini ortaya çıkarmış oluyor.



(SDN)


 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Gördüler ekosistemi çökme derdindeler tabi :ehe
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
lenovo uygun fiyatlariyla unlu tabi bu fiyatlari kalitesizlik getirmiyor degil. Ama kisa vadede en azindan 2012 yili icin istedigi oem destegini alamayacagi kesin gibi.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
dayım bi lenovo laptop almıştı tam rezillik makine. Lenovoya paramı vermem.
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
Belki sadece o modeli öyledir.Yani laptopu.

Laptop dedin mi dell,acer,hp bunun dışında hayatta almıcan Hünkarım.. Dayım migrosdan almış :ah hiç sormadı bile bana sorsa ben 1000 tl ye ona güzel bişey alırdım
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
toshiba ve macbook piyasadaki en iyiler bana gore
 
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
toshiba sadece marka oldu bana göre. toshibadan daha üstün özellikli daha ucuz cihazlar var.
 

umelikoglu

Üye
Surface çıkana kadar macbookair almayı düşünüyordum
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
Ekran kalitesi olarak Toshiba her zaman dünyada 1 numaradır.
Ancak kazık olması nedeniyle fiyat olarak aynı şeyi söyleyemeyeceğim :hmmm
 

umelikoglu

Üye
Biz genelde yüksek grafikli çizimler yaptığımız icin bizim icin en iyisi toshiba. Bir programa 18.000$ verince bilgisayarın parası gözümüze gelmiyor.
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
Biz genelde yüksek grafikli çizimler yaptığımız icin bizim icin en iyisi toshiba. Bir programa 18.000$ verince bilgisayarın parası gözümüze gelmiyor.


Hakikaten o kadar para var mı o işte?Ayrıca iş ne?:D
 

umelikoglu

Üye
Hakikaten o kadar para var mı o işte?Ayrıca iş ne?:D

Makine mühendisliği. En çok kullandığımız çizim programı solidworks. Sirketteki pc basına 18.000$ lisans ücreti ödedik. Daha pahalısı da var. Newyorkta yüksek lisans yaparken gormuştum 100.000$ a program lisansliyorlardi.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cihanî Sultan
ANIL

ANIL

Admin
    Konu Sahibi
solidworks lisede öğretmişlerdi bize :D
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
cok acayip bir program ya

- - - Eklendi - - -

cok acayip bir program ya
 
Cezzbedici3

Cezzbedici3

Üye
İnşallah WP, iOs - Android krallığında bu şekilde pek çok üreticinin ekosisteme dahil olması ile kendine yer edinebilir..
Ne kadar çok üretici o kadar rağbet.. Ne kadar çok rağbet o kadar çok oyun uygulama + kalite market
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt