Lenovo K900 hakkındaki düşünceleriniz :)

Sponsorlu Bağlantılar

avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Lenovo K900 hakkındaki düşünceleriniz :)




2.0 atom işlemciden bahsediliyor :)
 


alperen kutuk

Üye
süper telefon ama bildiğim kadarıyla sadece çinde satılıyor
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Intel Atom Android ile ne kadar uyumlu ne kadar verimli çalışıyor ? Yani SnapDragon 800 veya Exynos 5 kadar var mı ?
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Intel Atom Android ile ne kadar uyumlu ne kadar verimli çalışıyor ? Yani SnapDragon 800 veya Exynos 5 kadar var mı ?

orası tartışılır ama netbook'larda kullanılan bir cpu sonuçta + android ile uyumluluğu yazılımcılara kalmış birşey iyi yaparsalar uyumlu olur :evet:


- - - Eklendi - - -

süper telefon ama bildiğim kadarıyla sadece çinde satılıyor

:hmmm Lenovo zaten Çin malı bir şirket şu anda :evet:
 
blacktalon

blacktalon

Üye
lenovo ibm'in yan sanayisiydi en son
 
Furkan Emekli

Furkan Emekli

Üye
Lenovo geçen sene patlama yapmıştı.
 
caglar b

caglar b

Üye
bu telefonun arkasındaki kocaman lenovo yazısını görsen telefondan sogursun
 
fk555897

fk555897

Üye
Arkadaşlar İntel, Atom işlemcilerin üretimini yavaş yavaş bırakıyor. Bilginiz olsun.
 
fk555897

fk555897

Üye
Atom'lar artık üretilmeyecek. Başka bir model duyurulur yerine.
 
blacktalon

blacktalon

Üye
kardesimde lenovo laptop var bende samsung lenovo daha ucuzdu ama samsungu eziyor ce kasasi celik yani ya samsung bana kotusu denk geliyor yada berbat bi firma
 
avcitalip

avcitalip

Üye
    Konu Sahibi
Atom'lar artık üretilmeyecek. Başka bir model duyurulur yerine.

bende onu kastetmiştim zaten :)


- - - Eklendi - - -

kardesimde lenovo laptop var bende samsung lenovo daha ucuzdu ama samsungu eziyor ce kasasi celik yani ya samsung bana kotusu denk geliyor yada berbat bi firma

samsung aslında berbat bir firma zaten,son zamanlarda iyi ürünler üretmeye başladı :evet: lenovo ise güneşten kopan bir parça gibi ibm'den kopan bir firma :) kaliteyse kalite fiyatsa fiyat bunların beraberinde zaten şu anda en iyi bilgisayar üreticisi konumundalar :)
 
COJR3

COJR3

Üye
Hortlatalım...

Arkadaşlar bu cihazı kullanan var mı?. Yorumlar neler? 2 güne elime geçecek ve kısmetse uzun yıllar kullanmak istiyorum.
 
Rıza Soylu

Rıza Soylu

Üye
Hortlatalım...

Arkadaşlar bu cihazı kullanan var mı?. Yorumlar neler? 2 güne elime geçecek ve kısmetse uzun yıllar kullanmak istiyorum.


Hocam cihaz elinize ulaştı mı? Geldiyse bir inceleme videosu çekerseniz memnun oluruz.

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
  • Beğen
Tepkiler: lazye


Üst Alt