Intel Atom Android ile ne kadar uyumlu ne kadar verimli çalışıyor ? Yani SnapDragon 800 veya Exynos 5 kadar var mı ?

süper telefon ama bildiğim kadarıyla sadece çinde satılıyor
Lenovo zaten Çin malı bir şirket şu anda 
lenovo ibm'in yan sanayisiydi en son

Lenovo geçen sene patlama yapmıştı.

bu telefonun arkasındaki kocaman lenovo yazısını görsen telefondan sogursun
şu anda dünyanın en iyi bilgisayar üreticisi diye biliyorum![]()

evet ama sonradan Çinliler aldı
- - - Eklendi - - -
şu anda dünyanın en iyi bilgisayar üreticisi diye biliyorum
- - - Eklendi - - -
neden ?
yazı kocaman

o tarz şeyleri ben sorun etmiyorum aslında,ona bakarsan iphone'ların da arkasında kocaman ısırılmış elma var![]()

laptobumda iyi duruyor ama aynı logoyu tele koyunca![]()

Arkadaşlar İntel, Atom işlemcilerin üretimini yavaş yavaş bırakıyor. Bilginiz olsun.

Atom'lar artık üretilmeyecek. Başka bir model duyurulur yerine.

kardesimde lenovo laptop var bende samsung lenovo daha ucuzdu ama samsungu eziyor ce kasasi celik yani ya samsung bana kotusu denk geliyor yada berbat bi firma
lenovo ise güneşten kopan bir parça gibi ibm'den kopan bir firma
kaliteyse kalite fiyatsa fiyat bunların beraberinde zaten şu anda en iyi bilgisayar üreticisi konumundalar 
Hortlatalım...
Arkadaşlar bu cihazı kullanan var mı?. Yorumlar neler? 2 güne elime geçecek ve kısmetse uzun yıllar kullanmak istiyorum.
+1Hocam cihaz elinize ulaştı mı? Geldiyse bir inceleme videosu çekerseniz memnun oluruz.
MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
