Açamadım hata verdi grafiti box. System framework cevap vermiyor. Çıkılıyor. Hatasını veriyor.
istersen sana yardımcı olabilirim ilk başta;
1)Xsposed installer gir
2)ilk sırada framework tıkla
3) yükle güncelle tıkla ( Telefon kendiliğinden kapılıp açılacak izin ver
4) Tel Açılınca Tekrar Xsposed installer gir
5)Tekrar Framworka gir Yükle güncelle de kapanıp açılmasına izin ver
6) Tel Açılınca Tekrar Xsposed installer gir 2nci sırada Modülleri tıkla Orda GravityBox sağ tarafında çek işaretli değilse işaretle.
7) şimdi Menüden GravityBox tıkla açılacaktır.