hadi bakalım kardeş aldık gazı bekliyoruzarkadaşım moralin ve sinirin bozulmasın asla.günlerdir uğraş sonunda orjinal jukeboxu ledim.bir konu açıcam buralara.tek ikon halde ve internet radyosu hatası almadan kullanıyorum.burdaki verilen lı link hatalı program.sen şimdilik 2 ikonluyu kullan.biraz bekle benim yöntemle seviniceksin.

evet 2 ikonluda bi zamandan sonra birtliyo fail veriyo.bir hacker arkadaş bulup şu programi free ücretsiz hale getirmek lazim.epi topu 700 kilobaytlik bi proyu nasi olurda parçalayamayiz.bi çinliler kadar olamicaz mi ya hu?program 3 sn sonra kendini kapatıyor bilgisi olan var mı?
evet 2 ikonluda bi zamandan sonra birtliyo fail veriyo.bir hacker arkadaş bulup şu programi free ücretsiz hale getirmek lazim.epi topu 700 kilobaytlik bi proyu nasi olurda parçalayamayiz.bi çinliler kadar olamicaz mi ya hu?
VALLA DOĞRU
