Laptopum GTA 5 kaldırır mı ?

Sponsorlu Bağlantılar

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Laptopum GTA 5 kaldırır mı ?
Arkadaşlar laptopum en ''LOW'' ayarlarda veya bir üstünde GTA 5'i kaldırabillir mi acaba ?

WİNDOWS 8.1
İşlemci:İntel Core i3 -3217U CPU : 1.80GHz
RAM : 4 GB
64 bit işletim sistemi
Ekran Kartı : İntel(R) HD Graphics 4000 1792MB (en büyük sorunum :()
 


Doğuş Pertez

Doğuş Pertez

Emekli Yönetici
Minimum sistem gereksinimleri:


İşletim Sistemi: Windows 8.1 64 Bit, Windows 8 64 Bit, Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2

İşlemci: Intel Core 2 Quad CPU Q6600 @ 2.40GHz (4 CPUs) / AMD Phenom 9850 Quad-Core Processor (4 CPUs) @ 2.5GHz

RAM: 4GB

Ekran Kartı: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)

Sabit Disk Alanı : 65GB

Buna göre uyumluluk sağlıyor.
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Hocam ekran kartım sadece İntel hd graphics 4000 olduğundan dolayı 150 lirayı göz ardı edip oyunu almaya içim elvermedi.İntel hd graphics 4000 ekran kartımın olması veya oyunu oynarken engel olacak bir şey mevcut mu sistemizmde peki pek bilgim yok bu konularda.
 

Silinen Üye 2505573

Kapalı Hesap
Hocam ekran kartım sadece İntel hd graphics 4000 olduğundan dolayı 150 lirayı göz ardı edip oyunu almaya içim elvermedi.İntel hd graphics 4000 ekran kartımın olması veya oyunu oynarken engel olacak bir şey mevcut mu sistemizmde peki pek bilgim yok bu konularda.
sikinti olmaz intelde cok kotu deil mediumda pcin temiz virus malware adware felan yoksa sikinti olmaz
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Son kararınız mı hocam 150 lira verip alayım mı GTA 5 i rahat oynayabilir miyim :)?
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Hocam 65 gb oyun zaten inene kadar AKK doluyor kaldırsa orjinali için de bi o kadar daha lazım :)
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Evet
 
mrzstyl

mrzstyl

Üye
bu siteden bi sorgulayın kaldırır mı kaldırmaz mı diye :oke::oke::oke:
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Hocam ben bu tür şeylere güvenemiyorum benim için en güveniliri bir bilenin ağzından duymak :)
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Kaldırmaz bence . Bu istemle en kısıkta bile intel graphics 4000 zorlanır. Bende de var oradan söylüyorum. Kıvranıyor oynarken :(
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Bende ikilemde kaldım ne yapsam bilemedim. :(
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Hocam bilgisayar boş sadece GTA 5 olsa da mı ihtimalim yok bilgisayar zaten 2 aylık ??:?

bilgisayarda sadece cs go mevcut mesela onda 60 70 fps alabiliyorum örnek olarak
 
Jelly Beanci

Jelly Beanci

Üye
hd4000, GeForce 6600GT gücünde bi GPU olduğu için çok zor
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Hiç mi umut yok hocam :'(
 
Rygebin

Rygebin

Üye
hocam ben de alıyorum cs'de. Cs'de almakta ne var :ehe. Malesef hiç umut yok :(
 

exvision61

Üye
    Konu Sahibi
Hocam hiç umut yoksa Gta 4 almayı düşünüyorum fakat steamdaki yorumları okuyunca herkesin oyun açılmıyor yazması dolayıyla almaktan vazgeçtim sizce alsam rahat oynayabilir miyim gta 4 ü ?
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Hocam hiç umut yoksa Gta 4 almayı düşünüyorum fakat steamdaki yorumları okuyunca herkesin oyun açılmıyor yazması dolayıyla almaktan vazgeçtim sizce alsam rahat oynayabilir miyim gta 4 ü ?
Ben GTA Pack aldım GTA 4 fazla kasmıyor idare eder :ehe :ehe
 

Benzer Konular

beyaz_dis123
Cevap
16
Görüntüleme
1K
beyaz_dis123
Cevap
0
Görüntüleme
434
Cevap
3
Görüntüleme
982
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
908
KomiserMemoli_12


Üst Alt