Kerim.
Üye
-
Konu Sahibi
-
bf3 ü düşük veya ortaya yakın bi biçimde oynarsın dirt 3 ü açar higha yakın veya highta runu açar higta gta ıv high da açar muhtemelen mc3ü bilmiyorum
Aynı Sistem Bende Var Asus N Serisi Kullanıcısıyım Dediğin Oyunları Sorunsuz Oynuyorum Tabi Bf Orta Seviye
Önemli değil.Oyunlarda hem ghz önemli hemde kaç çekirdek olduğu önemli ama en önemlisi ekran kartı ekran kartının gbsı önemli değil ama bit önemli.bi şey daha sorucam:işlemcinin ghz oyunlarda etkilimi?
- - - Eklendi - - -
Ekran kartı bilgilerine buradan bakabilirsin..Bendeki Nvidia 425M 2GB 128 Bit Ekran Kartı Var Laptopda
gt540m den iyi mi kötü mü o?Bendeki Nvidia 425M 2GB 128 Bit Ekran Kartı Var Laptopda
%18 daha kötü.Seninki daha iyi yanigt540m den iyi mi kötü mü o?
abi yanlış bilgi verme 630m yaklaşık %5 daha iyi.gt630 ile gt540 aynı ekran kartıdır. ve şuan notebooklarda orta seviye ekran kartı sayılabilirler
yaa yemişim % 5 ini...abi yanlış bilgi verme 630m yaklaşık %5 daha iyi.
Bilmem
yaa yemişim % 5 ini...
o fark farklı pc lerde test edilmesi yüzünden..
çipi ve mimarisi birebir aynı kart nasıl fazla performans verebilir ?
iyi tmm sen 630m alBilmemben sitenin yalancısıyım hem %11 yazıyo AZ bi rakam değil
yok kararımı verdim indirim süresi sona ermezse hp alcam çok ısınıyosa dediğin gibi para iadesi istiycem ve packard belle dönecem
iyi tmm sen 630m al
tmm.%18 daha kötü.Seninki daha iyi yani
kime inanıyım ben siteyemi size mi?Bilmemben sitenin yalancısıyım hem %11 yazıyo AZ bi rakam değil
2-Isınma konusuna marka bazlı bakmamak lazım. model olarak değerlendirmek daha doğru olur. kullanan birisinden yorum alman daha iyi olur. bende pb var ama eski olduğu için yorum yapmam doğru olmaz.
3-İşlemci hızının tabiki etkisi var. fakat oyun 3ghz isteyebilir ve 2ghz ise senin cihaz kasmalar olabilir.(i5 işlemci ile şuan piyasadaki oyunlarda sıkıntı olmaz.)
4-630m ile 540m arasında çok fark yok. 630m biraz önde gibi tabi bu 5-10 fps gibi değerler.
5-ekran kartında en önemli bit aslında. fakat 128 bit bir ekran kartıda işini görebilir. standart olarak görülen 128 bit idealdir. malum yukarısı pahalıya kaçıyor.
1-Bu cihaz yazdığın oyunlar açar tabi bazı ayarları kısman gerekecektir.
evet eskiyen teknolojide bit önemliydi dogru...yorumun için teşekkürler. fakat bit'in hiç mi önemi yok? zaten benim demek istediğim en yüksek bit'li kart en iyi kartdır demek değildi. sadece bit'in önemli olduğunu söyledim.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?