[Lancet] QuickSnaps v1.2.4 Symbian^3-Signed

Sponsorlu Bağlantılar

asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
[Lancet] QuickSnaps v1.2.4 Symbian^3-Signed
QuickSnaps



Hızlı bir şekilde ekran yakalama

Dört Etkinleştirme yöntemi
- Güç + Menü, Key, Son Anahtarı veya Kamera Düğme Çağrı

Mod çekin
- 2 Tek Çekim veya Otomatik Tekrar, 3, 4 veya 5 saniyelik aralıklarla

desteklenen biçimler
- PNG, JPG ve BMP

Başlarken:
1. QuickSnaps başlatın ve "start" düğmesine basın
2. Uzak yakalamaya başlatmak için Güç + Menü düğmesine basın
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: mehmederdem


metyuu

metyuu

Üye
teşekkürler dostum
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
smh60

smh60

Üye
:tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: asigsasi
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Güzelmiş abi :tşk:
 
asigsasi

asigsasi

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 


Üst Alt