lafebesi3434
Üye
KVK Rezaleti Ve Cihaz Değişimi Yerine Anakart + Kapak Değişimi - YARDIM LÜTFEN:(((
20/05/2011 tarihinde satın aldığım Nokia C7 marka ve model telefon, satın aldıktan sonra iki ay bile geçmeden bozuldu. 14/07/2011 tarihinde tamir için KVK'ya teslim ettiğim telefonum 38 iş günü tamirde kaldı ve bu süre boyunca bana kullanmam için başka bir telefon teslim edilmedi.26/08/2011 tarihinde telefonu teslim aldım ve o zamandan beri de kullanırken sorunlar yaşamaya devam ettim.
Haziran ayının başında söz konusu telefon kapandı ve tekrar açılmadı. 06.06.2012 tarihinde Kvk Teknik Servis'e cihazı götürdüğümde bir önceki raporda yazmadığı halde icihazın içinde elektronik parça değiştirildiğini öğrendim. Elimdeki belgelerle birlikte 07.06.2012 tarihinde hakem heyetine giderek cihazın değişmesi için başvurumu yaptım. 20.06.2012 tarihinde servisten cihazı teslim almaya gittim. Telefonun anakartının değiştirildiğini öğrendim. Cihazı elime teslim ettiklerinde ise arka kapak elime düştü! Donanımı sağlam olarak teslim ettiğim telefonun arka gövdesindeki kapağı tutan mandal, serviste bozulmuştu. Hemen durumu bildirdim,cihazı tekrar kayıt açarak servise aldılar. Ertesi gün ise benden 104 lira ücret talep ederek, KULLANICI HATASI olarak garanti dışı işlem yapacaklarını söylediler.
Nokia'yı ve KVK'yı defalarca arayarak durumu anlattım ve tamir değil cihaz değişimi istediğimi ısrarla belirttim. Bugün Nokia'dan arayarak anakart değişimi cihaz değişimidir, kapakları da ücretsiz değiştirsinler cihaz değişmiş olucak dediler. Ben bunu cihaz değişimi olarak kabul etmediğimi söyledim ancak başka birşey yapamayız dendi. Sonuçta benim satın aldığım (bir yıldır doğru düzgün kullanamadığım) sıfır cihaz, parçalarının orijinalliği şaibeli, toplama bir cihaz haline getirildi. Bu konuda ne yapabilirim, hakem heyetine tekrar başvursam mı? Elimde bütün belgeler var telefonun serviste bozulduğu da ispatlı.
Cihaz değişimi olarak kabul edilmesi kanuni mi, her parçanın ayrı değiştirilmesi?
Zamanınızı aldığım için kusura bakmayın. Lütfen bana bu konuda yardım edin gerçekten artık hakkımı nasıl arayabileceğimi bilemez hale geldim
Haziran ayının başında söz konusu telefon kapandı ve tekrar açılmadı. 06.06.2012 tarihinde Kvk Teknik Servis'e cihazı götürdüğümde bir önceki raporda yazmadığı halde icihazın içinde elektronik parça değiştirildiğini öğrendim. Elimdeki belgelerle birlikte 07.06.2012 tarihinde hakem heyetine giderek cihazın değişmesi için başvurumu yaptım. 20.06.2012 tarihinde servisten cihazı teslim almaya gittim. Telefonun anakartının değiştirildiğini öğrendim. Cihazı elime teslim ettiklerinde ise arka kapak elime düştü! Donanımı sağlam olarak teslim ettiğim telefonun arka gövdesindeki kapağı tutan mandal, serviste bozulmuştu. Hemen durumu bildirdim,cihazı tekrar kayıt açarak servise aldılar. Ertesi gün ise benden 104 lira ücret talep ederek, KULLANICI HATASI olarak garanti dışı işlem yapacaklarını söylediler.
Nokia'yı ve KVK'yı defalarca arayarak durumu anlattım ve tamir değil cihaz değişimi istediğimi ısrarla belirttim. Bugün Nokia'dan arayarak anakart değişimi cihaz değişimidir, kapakları da ücretsiz değiştirsinler cihaz değişmiş olucak dediler. Ben bunu cihaz değişimi olarak kabul etmediğimi söyledim ancak başka birşey yapamayız dendi. Sonuçta benim satın aldığım (bir yıldır doğru düzgün kullanamadığım) sıfır cihaz, parçalarının orijinalliği şaibeli, toplama bir cihaz haline getirildi. Bu konuda ne yapabilirim, hakem heyetine tekrar başvursam mı? Elimde bütün belgeler var telefonun serviste bozulduğu da ispatlı.
Cihaz değişimi olarak kabul edilmesi kanuni mi, her parçanın ayrı değiştirilmesi?
Zamanınızı aldığım için kusura bakmayın. Lütfen bana bu konuda yardım edin gerçekten artık hakkımı nasıl arayabileceğimi bilemez hale geldim