Kurulum limiti aşıldı ve USB kablosu :S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

syt55

Üye
    Konu Sahibi
Kurulum limiti aşıldı ve USB kablosu :S
Bende Çin Malı x6 var , bir sürü java kurdum başka java kurmak isterken kurulum limiti aşıldı diyor , diğer javaları siliyorum gene aynısını diyor napcam ? :S

bide usb kablosunu taktığımda direk şarj oluyor :S normalde seçenekler gelmiyor onun için napıcam ?

Cevap verenlere şimdiden saol
 


mehmet09tr

Üye
bendede aynı telefondan var bende data kablosu yok bulamadım :(
Java programları başka ne şekilde yükleyebiliriz ? yardımcı olursanız çok sevinirim ,birde youtube den video seyredemiyorum seyretmek istediğimde telefon resetleniyor.
 

mehmet09tr

Üye
Bana yardımcı olacak yokmu ?
 

ersen58

Üye
kardeş bende x6 teli yeni aldım benimkine hiç java yüklenmiyordu, maximum kurulum limiti aşıldı diyordu, fabrika ayarlarına döndüm, şimdi java yükleniyor baya bir şeylerde yükledim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt