syt55
Üye
Kurulum limiti aşıldı ve USB kablosu :S
Bende Çin Malı x6 var , bir sürü java kurdum başka java kurmak isterken kurulum limiti aşıldı diyor , diğer javaları siliyorum gene aynısını diyor napcam ? :S
bide usb kablosunu taktığımda direk şarj oluyor :S normalde seçenekler gelmiyor onun için napıcam ?
Cevap verenlere şimdiden saol
bide usb kablosunu taktığımda direk şarj oluyor :S normalde seçenekler gelmiyor onun için napıcam ?
Cevap verenlere şimdiden saol

