Kurulum limiti aşıldı ve USB kablosu :S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

syt55

Üye
    Konu Sahibi
Kurulum limiti aşıldı ve USB kablosu :S
Bende Çin Malı x6 var , bir sürü java kurdum başka java kurmak isterken kurulum limiti aşıldı diyor , diğer javaları siliyorum gene aynısını diyor napcam ? :S

bide usb kablosunu taktığımda direk şarj oluyor :S normalde seçenekler gelmiyor onun için napıcam ?

Cevap verenlere şimdiden saol
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt