Küpe Takmak Günah Mıdır?

Sponsorlu Bağlantılar

Jomolocco

Jomolocco

Üye
yok ole bisi gunahmis felan her sey dine baglamayin

soyle dusun hergun duzenli namaz kiliyor , cumalara gidiyor musun

boyle basit seylerle kafanizi yormayin

bence asil benim dediklerimi dusun
 


NowOrNewer

NowOrNewer

Üye
biri tutup çekse kulak yırılır o yüzden bence takılmaması gerekir.
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
yok ole bisi gunahmis felan her sey dine baglamayin

soyle dusun hergun duzenli namaz kiliyor , cumalara gidiyor musun

boyle basit seylerle kafanizi yormayin

bence asil benim dediklerimi dusun

sen kimsin?:hmmm
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
NowOrNewer' Alıntı:
biri tutup çekse kulak yırılır o yüzden bence takılmaması gerekir.



erkekler halkalimi kupe takiyor dedigin lafa bak
kadinlarda kupe takmasin hatta kolyede takmasin biri ceker koynu kesilir
yuzukte takmasin eline sikisir
ayakkabi giymesin ayagi burkulur
daha uzar gider
destekli fikir verin
 
Eykul

Eykul

Üye
ben kendi bilgimi söyleyeyim. "Erkeğin kadına kadının da erkeğe benzemeye çalışması günahtır." bunu nasıl yorumlarsın sana kalmış.

Kupe taktigi icin kadina mi benzemis oluyor... O zaman kadin pantolon gomlek de giymesin...
 
Enes

Enes

Üye
Kupe taktigi icin kadina mi benzemis oluyor... O zaman kadin pantolon gomlek de giymesin...
bir bayanın kapanma şartlarını biliyorsan bu cümleyi kurma gereği duymazdın bile
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
TheFenomen' Alıntı:
bir bayanın kapanma şartlarını biliyorsan bu cümleyi kurma gereği duymazdın bile

iyi carsaflari giydirin zaten iyice gerilesin halkimiz sanane birader kadinin kapanmasindan
 
Eykul

Eykul

Üye
bir bayanın kapanma şartlarını biliyorsan bu cümleyi kurma gereği duymazdın bile

Kadinlar pantolon ve ustune tunik giyiyorlar. Teorik olarak tesettur sayiliyor cunku kapanacak yerler kapanmis oluyor ama pantolon var yani erkek giysisi oldugunda oyle de mi giyinmesinler...
 
Enes

Enes

Üye
Jomolocco

Jomolocco

Üye
OttomaN TigeR' Alıntı:
Gökçen nice to meet you. :ehe
görüşün yanlış kardeşim.

seninki cok dogru her neyse kac yasinda insanlariz kimse kimseye bisi inandirmak zorunda degil ilerisi tartismaya gider hadi selametle diyim ben
 
Jomolocco

Jomolocco

Üye
TheFenomen' Alıntı:
ben kimseye karışmıyorum birader isteyen istediğini yapar emredilen bu ben bunu söyledim

kusura bakma ozaman dostum
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
neden tartışmaya gitsin ki?

- - - Eklendi - - -

İbn Abbas’dan (ra) şöyle rivayet edildi:
“Resulullah (asm) erkeklerden kadınlara benzeyenlere ve kadınlardan da erkeklere benzeyenlere lanet etti.” (Buhari, Ebu Davud, Tirmizi)
Zinet eşyalarından olan küpe kadınlara mahsustur ve erkeğin fıtratına aykırıdır. Bu yüzden birçok fıkıh âlimi küpenin erkeğe caiz olmadığı hususunda ittifak etmiştir.
“Müşriklere muhalefet ediniz.”

(Müslim)

İslam dini müslümanları müşriklere her ne şekilde olursa olsun benzemekten men etmiştir. Fakat erkeklerin küpe takmasında açık bir şekilde batı hayranlığı ile gayr-i müslimleri taklit görülmektedir. Çünkü ne Peygamber Efendimiz’in (asm) sünnetinde, nede İslam dininin örf ve adetlerinde böyle bir uygulama yoktur.
 
Enes

Enes

Üye
Kadinlar pantolon ve ustune tunik giyiyorlar. Teorik olarak tesettur sayiliyor cunku kapanacak yerler kapanmis oluyor ama pantolon var yani erkek giysisi oldugunda oyle de mi giyinmesinler...
tarif açık ve net ben karışmıyorum sonra bir kaç sivri çıkıp artistlik yapıyo. kendini anlatmayı düzgünce bilene ne ala güzelce konuşuruz
 
OttomaN TigeR

OttomaN TigeR

Üye
olay açık sen ıslam alimlerinden daha iyi biliyorsan onu bilemem. Ben kendi ilmime güvenmediğim için onlara uymayı yeğelerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes
Eykul

Eykul

Üye
iyi carsaflari giydirin zaten iyice gerilesin halkimiz sanane birader kadinin kapanmasindan

O kadar demedik! Yeterki kapancak yerler kapansin... Ve kapanmak sence geride kalmak ise butun muslumanlar geri de mi kalmis? Acik secik giyinince sinif atlaniyor degil mi? Bence insan konulari carpitmasin sonunca ozgurluk diye birsey var ve bu karsilikli olmasi lazim...
 


Üst Alt