Kupada Dev Final Türkiye Kupasını Kim Alır?

Sponsorlu Bağlantılar

Türkiye Kupasını Kim Kaldır!

  • Fenerbahçe

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Beşik

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
<div class='quotetop'>(MiStA Fb &#064; May 3 2006, 11&#58;38 PM) [post=327720]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
anca bunla sevinin siz sizi ligdede basarıılı gormek isteriz ama zorr



bi de bjk gs yi yeniyomus war ya burda bjk bjk en buyuk die konusanları o zaman gorecem ben
gerci gs yener gibi ama bjk bi yensin gs lileri o zaman gorurum ben
[/b][/quote]
bjk yensede en azindan bize tezahurat yapmazlar
tezahurata bayildim
 


jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
<div class='quotetop'>(MiStA Fb &#064; May 3 2006, 11&#58;48 PM) [post=327732]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
eger bjk bi yensin ben yag yakan gs lileri o gs li yoneticiler gorurum ama
[/b][/quote]
bu saatten sonra hic sorun degil
bjk vermedi ya kupayi

ayrica biz eglenmeyi bildigimiz gibi
tebrik etmeyide biliriz

arka arkaya msj icin ozur bu arada yanlislikla oldu
 
Haberci

Haberci

Üye
Derbi maçlarda asla birbirine yatma sözkonusu olamaz belki tam randımanlı oynamaz BJK ama bariz bi şekilde de yatacağını sanmam olmaz öyle şey zaten Federasyon iptal eder maçı...
 
amedian

amedian

Üye
avatar da cok guuuzeeelll oldu yaaaa insallah gs aslan parcası olur bizim macta
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; May 3 2006, 11&#58;22 PM) [post=327705]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kac sene oldu arkadaslar 24&#39;mü? 25&#39;e ne kaldi dimi

bjk&#39;li futbolcularin kupa tezahuratini duydunuzmu peki
"indi baba indi hey Allah ................."
gulmekten oldum ya resmen kapak oldu

bjk&#39;li arkadaslari tebrik ederim
cok guzel mac oldu
aurelio cok iyiydi
sahsi dusuncem alex cikmasaydi fener icin daha hayirli olurdu
neyse olan oldu
[/b][/quote]
ben maçı seyretmedim duran top olmadımı yoksa

[quote name=&#39;MiStA Fb&#39; date=&#39;May 3 2006, 11:38 PM&#39; post=&#39;366279&#39;]
anca bunla sevinin siz sizi ligdede basarıılı gormek isteriz ama zorr
bizde sizleri avrupada başarılı görmek isteriz ama çok zor
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
oda olacak in&#351;allah

ya insanlara ara s&#305;ra gecmisi hat&#305;rlatmak laz&#305;m

ben kabul ediyorumki gs nin avrupadaki basar&#305;s&#305; tart&#305;s&#305;lmaz ama soyleyin bana gs 4 sene sampiyon oldugu sene durum nas&#305;ld&#305;?
avrupada ilk senelerden hemen basar&#305; m&#305; geldi?
 
SALVADORE

SALVADORE

Üye
<div class='quotetop'>(jewel_ma20 &#064; May 3 2006, 11&#58;22 PM) [post=327705]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kac sene oldu arkadaslar 24&#39;mü? 25&#39;e ne kaldi dimi

bjk&#39;li futbolcularin kupa tezahuratini duydunuzmu peki
"indi baba indi hey Allah ................."
gulmekten oldum ya resmen kapak oldu

bjk&#39;li arkadaslari tebrik ederim
cok guzel mac oldu
aurelio cok iyiydi
sahsi dusuncem alex cikmasaydi fener icin daha hayirli olurdu
neyse olan oldu
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(MiStA Fb &#064; May 3 2006, 11&#58;38 PM) [post=327720]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
anca bunla sevinin siz sizi ligdede basarıılı gormek isteriz ama zorr



bi de bjk gs yi yeniyomus war ya burda bjk bjk en buyuk die konusanları o zaman gorecem ben
gerci gs yener gibi ama bjk bi yensin gs lileri o zaman gorurum ben
[/b][/quote]
bizde sizi avrupada başarılı görmek isteriz ama çok zor :kop:iki defa yazdıgım için kusura bakmayın
 

jöly

Üye
aslında ankete gerek yoktu sonuç ortada

Beşiktaş&#39;ımı kutluyorum
 
G_Unit

G_Unit

Üye
<div class='quotetop'>(gknky &#064; May 3 2006, 11&#58;13 PM) [post=327696]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Kıyamet kopar,çöker karanlık,Allah bizi affetmez çok günah aldık, Sevenler ayrılmaz biz bir plan yaptık,Tüm Çarşı cehennemden kombine aldık


Aşk Değil Sevgi Değil Beşiktaş&#39;ım Delilik Bu Herşeyi Sende Buldum Yokki Bunun Başka yolu


Kalbimizde Renkleri Bitmesede Dertleri Doyamam Doyamam Sana Ne fener Ne cimboma Aşığım Beşiktaş&#39;a Doyamam Doyamam Sana


Beşiktaş&#39;ım, Hayat Sensin, Dünyam Sensin, Herşey Sensin, Gelecekse Tüm Acılar Biz Hazırız Senden Gelsin Bu Sevdadan Vazgeçersek Allah Belamızı Versin.Siyah Ulan, Beyaz Ulan, Alayına Gider Ulan&#33;&#33;&#33;


Yağmurlu Bir Günde Görmüştüm Seni Üstünde Çubuklu Formalar Vardı Bir Anda Vuruldum Aşık Oldum Ben Hayatın Anlamı Beşiktaş sın Sen Ölümle Yaşamı Ayıran Çizgi Beşiktaş tan Bizi Ayıramazki Kapalı Tribünler Loca Olsa da Renklerden Bizi Koparamaz ki

bir baba hindi heyyyyyyyyyyyyyyyyyy allahhhhhhhhhhhhhhh
( maçtan bazı tezehuratlar küfürlü olanları çıkardım )
[/b][/quote]



Seninle Ağladık Senle Güldük Biz Sewdamız Uğruna Canlar Verdik Biz Siyahın Zindan Olsun Beyaz Aydınlık Herkese Nasip Olmaz Beşiktaşlılık
 
B@TuH@N

B@TuH@N

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(B@TuH@N &#064; May 3 2006, 05&#58;21 PM) [post=327617]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Fb nin şansı Bjkya karşı tutmuyor bunu belirteyim&#33; Bence Bjk alacaktır.
[/b][/quote]

Bu bir tahmin değildi daha önceki deneyimleri gözden geçirince ve şuanki takımların durumunu göz önüne alınca Bjknin yeneceği aşikardı&#33; Tebrikler Beşiktaş
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt