Kupada Dev Final Türkiye Kupasını Kim Alır?

Sponsorlu Bağlantılar

Türkiye Kupasını Kim Kaldır!

  • Fenerbahçe

    Kullanılan: 0 0.0%
  • Beşik

    Kullanılan: 0 0.0%

  • Kullanılan toplam oy
    0
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amedian

amedian

Üye
guzel mactı yalnız aurelio nun oyununu begenmedim su anda besiktas bayram yeri gibi hakem bazı pozisyonlarda hatalıydı.. sonucta yine kazanan siyah ve beyaz oldu forzaaaaaaaaaaa hop hop
 


мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
bjk ye tebrikler!!
 
Salihyet

Salihyet

Üye
Vaybe fenerbahçe ezik duruma düşünce ne kadar değişik bi ortam oluşuyo,ben bu tür bi ortama alışkın değilim hakem yüzünden desem ben adnan polat değilim,galatasarayı destekliyoduk zaten desem ne diyeyim olur böyle vakalar.

amedian;aurellio bu günün en iyi futbolcusuydu,sadece kırmızı kart görerek bütün emeklerini bi çırpıda atamayız öyle değilmi
 
Shadowman07

Shadowman07

Üye
beşiktaşım benim aldı kupayı...
 
amedian

amedian

Üye
mac 120 dk oynandı olay budur kaliteli mac cekişmeli mac budur hakkatten
 

yitik savaşçı

Üye
İnşallah yorgunlukları hafta sonu lig mücadelesine de yansır...
 
CINGIL

CINGIL

Üye
nice 23 senelere
 
gknky

gknky

Üye
bjk haketti ve aldı . ... .
 
msw

msw

Üye
tebrikler beşiktaşım
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
macın adamı tumer deil semih yada yozgatlıydı maca hareket getiren 2 siydi daum da cok ii deisiklik ler yaptı ama alex nie cıktı anlamadım spiker sakatlandı dedi ama hic sakat gibi durmuyodu yaa
 
gknky

gknky

Üye
Kıyamet kopar,çöker karanlık,Allah bizi affetmez çok günah aldık, Sevenler ayrılmaz biz bir plan yaptık,Tüm Çarşı cehennemden kombine aldık


Aşk Değil Sevgi Değil Beşiktaş'ım Delilik Bu Herşeyi Sende Buldum Yokki Bunun Başka yolu


Kalbimizde Renkleri Bitmesede Dertleri Doyamam Doyamam Sana Ne fener Ne cimboma Aşığım Beşiktaş'a Doyamam Doyamam Sana


Beşiktaş'ım, Hayat Sensin, Dünyam Sensin, Herşey Sensin, Gelecekse Tüm Acılar Biz Hazırız Senden Gelsin Bu Sevdadan Vazgeçersek Allah Belamızı Versin.Siyah Ulan, Beyaz Ulan, Alayına Gider Ulan!!!


Yağmurlu Bir Günde Görmüştüm Seni Üstünde Çubuklu Formalar Vardı Bir Anda Vuruldum Aşık Oldum Ben Hayatın Anlamı Beşiktaş sın Sen Ölümle Yaşamı Ayıran Çizgi Beşiktaş tan Bizi Ayıramazki Kapalı Tribünler Loca Olsa da Renklerden Bizi Koparamaz ki

bir baba hindi heyyyyyyyyyyyyyyyyyy allahhhhhhhhhhhhhhh
( maçtan bazı tezehuratlar küfürlü olanları çıkardım )
 
amedian

amedian

Üye
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
kac sene oldu arkadaslar 24'mü? 25'e ne kaldi dimi

bjk'li futbolcularin kupa tezahuratini duydunuzmu peki
"indi baba indi hey Allah ................."
gulmekten oldum ya resmen kapak oldu

bjk'li arkadaslari tebrik ederim
cok guzel mac oldu
aurelio cok iyiydi
sahsi dusuncem alex cikmasaydi fener icin daha hayirli olurdu
neyse olan oldu
 
gknky

gknky

Üye
<div class='quotetop'>(jeacona &#064; May 3 2006, 05&#58;08 PM) [post=327605]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
fener deler de geçer
[/b][/quote]

<div class='quotetop'>(perfectlover &#064; May 3 2006, 05&#58;09 PM) [post=327606]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
Fenerbahçe kupayı alarak 23 yıllık hasrete son verecek ve şeytanın bacağını kıracaktır.
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(salihyet &#064; May 3 2006, 09&#58;24 PM) [post=327640]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
2-1 şu anda fenerbahçe koparıp çekip delip geçerek alacak.ilk dakikalarda bize yapılanın lig temizliği olduğu kesin..
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(Yıgen &#064; May 3 2006, 09&#58;49 PM) [post=327644]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
2-2 oldu alıcaz macı heheeh
[/b][/quote]


<div class='quotetop'>(gknky &#064; May 3 2006, 10&#58;06 PM) [post=327650]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
durum 2-2 bakalım uzatmalarda ne olcak bence bjk alır
ama süper bi maç oluor . ... .
[/b][/quote]



<span style="color:#FF0000">BüyÜk konuşmamak lazım </span>
 
amedian

amedian

Üye
gkny arkadasıma katılıyorum
 
jewel_ma21

jewel_ma21

Üye
bu gece cok mutluyum
zevkten ucuyorum bilem desem yeridir
tezahurat beni costurdu
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
anca bunla sevinin siz sizi ligdede basar&#305;&#305;l&#305; gormek isteriz ama zorr



bi de bjk gs yi yeniyomus war ya burda bjk bjk en buyuk die konusanlar&#305; o zaman gorecem ben
gerci gs yener gibi ama bjk bi yensin gs lileri o zaman gorurum ben
 
gknky

gknky

Üye
olur böle şeler yaw

fb liler gs yi yenmemizi istior

bakıcazzzzzz . ... .
 
amedian

amedian

Üye
beşiktaslıyım dogustan ligde gsnin yenmesini istiyorum nede olsa 1.lik mucadelemiz yok 7 tanede yese besiktas aman niye boyle oldu demem
 
мιѕтαα

мιѕтαα

Üye
eger bjk bi yensin ben yag yakan gs lileri o gs li yoneticiler gorurum ama
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt