Kulaklık tamiri

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Kulaklık tamiri
Arkadaşlar,
Otobüste müzik dinlerken uyuyakalmışım ve kulaklığın müzikçalara giren kısmı uzun süre bükülü kalmış. Sanırım kabloda temassızlık var, sol taraftan ses gelmiyor. Bastırınca geliyor, bırakınca geri gidiyor Acaba elektronikçiler hasarlı bölümü kesip yerine yenisini bağlayabilirler mi?
Kulaklık: AKG K450
 
Bunu bulanin elinden opecem 5 tane kulaklik var evde bu arizadan bozuk
 
Tepkiler: Mert
bende o giren kısımdan evde 5 tane var elektıronik ciden almıştım lazım oluyor diye kulaklığım bozulunca kesiyorum ekliyorum belli bile olmuyor
 
Tepkiler: Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
bende o giren kısımdan evde 5 tane var elektıronik ciden almıştım lazım oluyor diye kulaklığım bozulunca kesiyorum ekliyorum belli bile olmuyor
Herhangi bir elektronikçiden rahatlıkla temin edebilirmiyim? Parça kalitesi nasıl?
 

bunu bulursun kendin lehimle
 
5130 için radyo anteni lehimlemiştim onnumara olmuştu
 
Fiyatları ortalama ne kadardır? Bu konuda kendime güvenemediğimden işçiliğine ne kadar isterler?

50kuruş filan ucuz bedava yaparlar enazından ben yapardım sana arkadaşlarınkini çok yaptığım oldu
 
Tepkiler: Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
50kuruş filan ucuz bedava yaparlar enazından ben yapardım sana arkadaşlarınkini çok yaptığım oldu

Çok teşekkür ederim
Kulaklığa o kadar para saydım annemlere söyleyemedim bile bozduğumu
 

MrExpert

Üye
Kablonun o kısmını ufakça soy kopuk varsa lehimle kapat elektirik bantıylada sar tamamdır.
 
Tepkiler: Mert

Oğuzhan

Üye
Yeni kablo al ya da diger kabloyu kullan ama digeri kisa biraz yaa dogru
 
Tepkiler: Mert

Mert

Üye
    Konu Sahibi
Yeni kablo al ya da diger kabloyu kullan ama digeri kisa biraz yaa dogru
Küçük kabloyu niye koymuşlar bilmiyorum çok kısa ve gereksiz Şu tamir işi olmazsa ebay'den almayı düşünüyorum.

edit: Az önce şu küçük kabloyu denedim. Tüm sözlerimi geri alıyorum. iPodu pijamanın ön cebine koydum ve müziğin keyfine varıyorum
 
Tepkiler: Oğuzhan

Oğuzhan

Üye

ben küçük kabloyu hiç kullanmıyorum evde genelde bu kulaklığı kullanmadığım için dışarda kısa geliyor cebime yetişmiyor
 

hiç ebayden ürün aldın mı
 

Oğuzhan

Üye
Zorluklar insana neler yaptırıyor

kulaklık genel olarak iyi de kablo berbat biraz daha kalın olsaymış bizleri böyle bir derde sokmazlardı


birkaç ay önce internette k 450 için tıpkı şu kulaklığın gibi bir kablo gördüm



Böyle kablo daha sağlam olabilir diye düşünüyorum
 

Mert

Üye
    Konu Sahibi

Daha sağlam olacağı kesin. Daha kalın ya belki ses kalitesi de artar Ama bir daha böyle hassas şeyler almam. Sürekli bir şey olacak diye paranoyak oldum resmen. Sonraki kulaklığım kesinlikle kitaplarla dolu çantaya da atsan içinden sağlam çıkacak bir şey olmalı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...