Kulaklık Aldım...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Kulaklık Aldım...


teknosa dan 10 dk öncesi itibari ile bu kulaklığı aldım ilk anda beni etkilemeyi başardı.


hadi kutlayalım
 

Oğuzhan

Üye
hayırlı olsun

İnceleme konusu bekliyoruz
 
    Konu Sahibi
olmuş bil ilk boş zamanımda hazırlayacağım. dolmuşta test etmeliyim
 

Tuba

Üye
Hayırlı olsun güle güle kullan
 
Tepkiler: otostopçu
Güle güle kullanın,resimde ki ipod+anfimi yoksa bana mı öyle geliyor
 
    Konu Sahibi
even öylede resim benim değil
 

doctorrr

Üye
güle güle kullan diiiceeey kulağında paralansın
 

ANIL

Admin
Hayırlı olsun
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
Hayirli olsun guzel gunlerde kullan.
 

Jitou

Üye
Güle güle kullan
 
    Konu Sahibi
sağolun dostlar daha iyileri size olsun
 
Güle güle kullan, kulağında paralansın
 

doctorrr

Üye
ben aldım 15 kağıtlık philips yaa çabuk kaybediyorumda :
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...