kredi kartı ile uygulama satın alan varmı

  • 22 Mart 2013
  • 2067 Okunma
  • 31 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaslar daha önce kıredi kartı ile uygulama almadım aspalt 7 oyununu almaya calısıyorum sürekli sorun yasıyorum bilen arkadaslar lutfen yardım edin kartım +bonus bu sorunu yasayan arkadaslar varmı
     


    Yazan: zincir2012
  2. yok ben bonus premium trinki mi kaydettirdim.. hiç sorun yaşamadım.. kartının internet alışverişine açık olduğundan emin misin???
     
  3. Kredi kartınızın internet üzerinden alışverişe izni olmayabilir. Bankanızı arayarak bilgi alın bence. Ben 3 tane uygulama satın aldım herhangi bir sorun yaşamadım.
     
  4. Arkadaşlar bu ayın 12-13-14 de kredi kartımdan toplamda 600₺ lik oyun almışım.nasıl olduğunu inanın bilmiyorum.ben sadece Nokia mağazadan 3-4 tane ücretsiz oyun indirdim.bir kaç gün kullandım beğenmedim ve sildim.bu arada cihazıma herhangi bir kredi kart bilgisi dahi girmedim.zaten mağazada sadece ücretsiz oyun ve uygulamalara bakıyorum.Salı günü kredi kartımın güncel dönem işlemlerine bakarken 3 gün içinde 600₺ lik oyun satın aldığım görünüyor.işlem yapılan sitelerin isimleri xsollaonlinegames ve jagex.com diye iki tane daha ismini dahi duymadığım siteler tarafından bu ücretler kartıma yansımış.bankaya itiraz dilekçesi verdim.şuan teknik inceleme başlatıldı.Nokia ile konuştum onlar da bizim tarafımızdan herhangi bir ücretlendirme görünmüyor dedi.Microsoft ile de konuştum.onlarda bana Xbox bölümü ile konuşmamı daha doğrusu Xbox bölümü ile mail aracılığıyla iletişime geçmemi söylediler.şuan ne yapacağımı bilmiyorum.herhangi bir hizmet almadan kredi kartına yansıtılan bu ücret dolayı canım çok sıkılıyor.o yüzden mağazadan oyun veya uygulama satın alırken dikkatli olun derim arkadaşlar.
     
  5. EVET arkadaşım bununla ilgili maalesef PROVİZYON alma aşamasında sıkıntı yaşanıyor. Ben de 2 hafta kadar öncesinde SANAL kredi kartına LİMİT atayarak bir uygulama satın aldım, uzun bir süre provizyon bekledi. En son dün kredi kart hesap kesimi yapıldı, hesap kesiminde provizyonu alır diye düşünüyordum ama maalesef işlem gerçekleşmedi. Bu esnada Microsoft'tan ha bre mesaj geliyor, başka uygulama satın alamıyorsun, hesabını donduruyor vs.vs., nihayetinde Microsoft en son gönderdiği mesajında tekrar tahsilatı deneyeceğini, bir ödeme yöntemi seçmemi yazmış, hemen sanal karta ödenecek tutarın biraz üzerinde limit tanımladım ve bugün tekrar karttan çekildiğini az önce internet bankacılığından gördüm ama PROVİZYON'da bekliyor gene :bilmm, Çok merak ediyorum sonuç ne olacak, yahu Kart SANAL KART, limit yeterli miktarda atandı, defalarca internet alışverişi yaptım hiç sorun olmamıştı :ah, daha bir şey kalmadı, beklemedeyim şimdilik, bir gelişme olursa dönüş yapacağım ...

    - - - Eklendi - - -

    İŞTE Bu Yüzden SANAL KREDİ KARTI Kullanın Arkadaşlar, Kullanmadığınız zamanlarda SIFIR Limitli bir karttır, doğal olarak kimse kartınızdan harcama yapamaz. Ancak siz bir harcama yapacağınız zaman kullanacağınız kadar bir LİMİT tanımlarsınız ve alışverişiniz bittikten hemen sonra tekrar limiti sıfırlarsınız, yada en geç 24 saat içinde kendisi otomatik olarak sıfırlanır. Böylece sizin kontrolünüz dışında kartınıza hiç bir şey yansımaz. Ayrıca ASLA ! normal kredi kart numaranızı internet ortamında kullanmayın, muhtemelen sizin kredi kart numarası farklı bir statüde kullanılmış olabilir, bence ilgili oyun siteleri müşteri hizmetleri ile iletişime geçin ve ACİLEN kredi kartınızı kapattırıp, yeni bir kart talebinde bulunun ! Sonraki aylar tekerrür edebilir ???

    Buradan HERKESE Sesleniyorum !
    LÜTFEN HERKES SANAL KREDİ KARTI KULLANSIN !
     
    ardacumhur bunu beğendi.
  6. Zaten kapattırdım hemen ayrıca bu siteler herhangi bir kart bilgisi girmeden benim kart bilgilerime nasıl ulaşıyor.işin garip tarafı banka bu konuda bana herhangi bir uyarı da dahi bulunmadı.bu arada bu ayın 5 nde L820 aldım.acaba aldığım yer kart bilgilerimi kullanabilir mi?yani kartımın şifresini ve güvenlik kodunu bulabilir mi?
     
  7. arkadaşım senin sorunun nokia veya microsoft ile degil. Kart bilgilerin calinmiş gibi gozukuyor. Bu durumda savciliga suc duyurusunda bulunup aliş veriş yapilan cihaz id'sinden işlemi yapan kişiye ulaşilabilir. Eger bu işi yapan profesyonel bir kişiyse cihaz id'sinden de bulunamayabilir. Bu durumda savcilik ayakizinden sanal takip yapmak zorunda kalabilir.
     
  8. Ali Kemal'in de dediği gibi, senin sorunun Nokia, Microsoft yada WP Mağazasıyla ilgili değil.
    Günlük işlemlerinde ya da internetten yaptığın işlerde yahut kredi kartı bilgilerini verdiğin sitelerden birinde bilgilerin kopyalanmış/ele geçirilmiş sanırım.
    Umarım çözersin sorununu. Çok geçmiş olsun.
    WP Mağazasında bugüne kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım.
    İnternetten alışverişe açık olduğu sürece gönül rahatlığıyla oyun ya da uygulama satın alabilirsin.
    Tek kötü yanı satın alma ve fatura bilgilendirmesi işlemden yakşalık 1 hafta sonra geliyor.
    Böyle olunca ne almıştın, ne almamıştın ya da kaç tane uygulama almıştın takip edemeyebiliyorsun.
    Normalde günlük işlemlerimizin hemen ya da ertesi günü karta yansımasına alışkın olduğumuz için, WP işlemleri normalden daha gecikmeli olunca; "Acaba ödediğim halde tekrar mı fatura geldi" diye sormadan edemiyor insan.
     
  9. garantiden hesap açtırdım paracarda abglattırdım bendede kabul etmedi sanal artla direk kabul etti
     
  10. Önerileriniz için çok teşekkürler. Pazartesi savcılığa gidip gerekli işlemleri başlatacağım.sizce banka bu konuyu çözebilir mi?yani teknik imcelemeden bir sonuç çıkar mı?
     
  11. Kesin olarak çıkar diyemeyiz ama bence %90 çıkar ;)
     
  12. Çok teşekkürler
     
  13. Bankanın çözümleyeceğini hiç sanmıyorum, ancak olayı şöyle araştır, son zamanlarda kart harcama itirazları kapsamında bir sigorta yada fonlama oluşturuluyor bankalarda, eğer kartınız sigorta kapsamındaysa zararınız sigorta tarafından karşılanabiliyor. Müşteri hizmetlerine bir sorun bakalım kartın sigortası var mı ? Varsa kapsamı neler ?
     
  14. Teşekkürler verdiğin bilgiler için bugün Bi ararım.
     
  15. Rica ederim, umarım en kısa sürede çözümlenir ...
     
  16. bende asphalt 7 yi almıştım sürekli mail geldi ödeme alamadık bilginizi günclleyin fala ama sonra gelmez oldu aldılarmı alamadılarmı bilmiyorum
     
  17. Bende halen PROVİZYONDA duruyor :kop2:
    Hesap ekstrenizi bakmadınız mı ? Eğer almadı ise Microsoft hesabınızı donduruyor ve bir daha bir şey satın alamıyorsunuz sorun çözülene kadar ...
     
  18. YAHU var ya az önce baktım hesap ekstresine, o da ne ? İlk provizyon alamadığı işlemi hesap kesim tarihi sonrası bir sonraki döneme yansıtmış, AYRICA ikinci kez karttan tahsil edilen işlem de PROVİZYON'da bekliyor :allalla:
    Şimdi ikinci çekilen de tahsil edilirse iki kere ödemiş olacağım, bence kredi kartı konusunda her nerede ne yapılıyorsa ÇOK İLKEL olmalı ki bu kadar geciksin PROVİZYON işlemleri :off:, yahu onca alışveriş yapıyorum internette böylesi ile karşılaşmamıştım. Açıkçası bu benim WP marketten ilk alışverişimdi, ama şunu öğrendim bir şekilde provizyonu alıyor, bir sonraki döneme devretsede, bir daha Microsoft ne derse desin ikinci kez yükleme yapmam karta ...
     
  19. Abi ilk ödemenin gerçekleştiğinden eminsen provizyonda bekletilen ödemeyi banka müşteri hizmetlerini arayarak iptal ettir. Ben bu şekilde çözdüm ancak. :(
     
  20. mağazada ne zaman kontorlu alısveris yapabiliriz acaba
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
16/11/2018 - 19:36