haltie
Üye
Korku filmleri klişeleri
Kurban katilden kaçarken arabaya biner. Ama nedense araç bir türlü çalışmaz! Ya da son anda çalışır ama iş işten geçmiştir.
Kurban katilden kaçarken arabaya biner. Ama nedense araç bir türlü çalışmaz! Ya da son anda çalışır ama iş işten geçmiştir.
Kurbanlarda gereksiz ve anlamsız bir merak vardır. O merak sonucunda mutlaka ölürler.
Katil kesinlikle ilk seferde ölmez. Ne kadar yaralansada ayağa kalkacak gücü kendisinde bulur!
İyi adam eşek sudan gelinceye kadar dayak yer ama ne yapıp edip kötü adamı döver!
Kurban, katilden ya da canavardan kaçarken mutlaka birkaç kez tökezleyip düşer.
Katil, kurbana doğru silahını uzatmıştır, öldürmek için tetiği çekmesi yeter ama nedense konuşmaya başlarlar ve kurban kurtulur!
İlk önce hep şişman ve gözlüklü olanlar ölür!
Sigortalar genelde bodrum kattadır. Şalteri kaldırmak için aşağı inen kişinin kurtulma şansı yoktur.
Filmlerde ters giden şeylerin farkına varan ya da katilin kim olduğunu bilenler nedense hiç ikna edici olmazlar.
Filmin başındaki narin cici kızımız filmin sonunda nasıl oluyorsa kaplan kadar güçlüdür!
İhtiyaç olduğunda ya polis hiç gelmez ya da iş işten geçtikten sonra ortaya çıka
İhtiyaç olmadığı halde ortaya çıkan polisler mutlaka ya ölür ya da yaralanır.
Katilin ortaya çıkacağı sahne müziklerden çok rahat anlaşılabi
Kötü bir şeyler olacağı zaman, elektrik ya tamamen kesilir ya da gidip gelmektedir.
Telefon ihtiyacı olduğunda hatla mutlaka kesiktir.
Tehlike çağlar ötesinden gelen bir yaratık ya da kötü ruh ise efsaneye göre onu öldürmenin bir tek yolu vardır ve onu da bulana kadar da herkes ölür!
Testereli katilin kestiği kurbandan o kadar çok kan fışkırır ki insan vücudundaki kan miktarından fazladır.
Kurbanların cep telefonları gerektiği anda ya çekmez ya da şarjı biter!<Kurban katilden kaçarken arabaya biner. Ama nedense araç bir türlü çalışmaz! Ya da son anda çalışır ama iş işten geçmiştir.
Kurban katilden kaçarken arabaya biner. Ama nedense araç bir türlü çalışmaz! Ya da son anda çalışır ama iş işten geçmiştir.
Kurbanlarda gereksiz ve anlamsız bir merak vardır. O merak sonucunda mutlaka ölürler.
Katil kesinlikle ilk seferde ölmez. Ne kadar yaralansada ayağa kalkacak gücü kendisinde bulur!
İyi adam eşek sudan gelinceye kadar dayak yer ama ne yapıp edip kötü adamı döver!
Kurban, katilden ya da canavardan kaçarken mutlaka birkaç kez tökezleyip düşer.
Katil, kurbana doğru silahını uzatmıştır, öldürmek için tetiği çekmesi yeter ama nedense konuşmaya başlarlar ve kurban kurtulur!
İlk önce hep şişman ve gözlüklü olanlar ölür!
Sigortalar genelde bodrum kattadır. Şalteri kaldırmak için aşağı inen kişinin kurtulma şansı yoktur.
Filmlerde ters giden şeylerin farkına varan ya da katilin kim olduğunu bilenler nedense hiç ikna edici olmazlar.
Filmin başındaki narin cici kızımız filmin sonunda nasıl oluyorsa kaplan kadar güçlüdür!
İhtiyaç olduğunda ya polis hiç gelmez ya da iş işten geçtikten sonra ortaya çıka
İhtiyaç olmadığı halde ortaya çıkan polisler mutlaka ya ölür ya da yaralanır.
Katilin ortaya çıkacağı sahne müziklerden çok rahat anlaşılabi
Kötü bir şeyler olacağı zaman, elektrik ya tamamen kesilir ya da gidip gelmektedir.
Telefon ihtiyacı olduğunda hatla mutlaka kesiktir.
Tehlike çağlar ötesinden gelen bir yaratık ya da kötü ruh ise efsaneye göre onu öldürmenin bir tek yolu vardır ve onu da bulana kadar da herkes ölür!
Testereli katilin kestiği kurbandan o kadar çok kan fışkırır ki insan vücudundaki kan miktarından fazladır.
doğru...


