Korku filmleri klişeleri

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
Korku filmleri klişeleri
Kurbanların cep telefonları gerektiği anda ya çekmez ya da şarjı biter!<

Kurban katilden kaçarken arabaya biner. Ama nedense araç bir türlü çalışmaz! Ya da son anda çalışır ama iş işten geçmiştir.

Kurban katilden kaçarken arabaya biner. Ama nedense araç bir türlü çalışmaz! Ya da son anda çalışır ama iş işten geçmiştir.

Kurbanlarda gereksiz ve anlamsız bir merak vardır. O merak sonucunda mutlaka ölürler.

Katil kesinlikle ilk seferde ölmez. Ne kadar yaralansada ayağa kalkacak gücü kendisinde bulur!

İyi adam eşek sudan gelinceye kadar dayak yer ama ne yapıp edip kötü adamı döver!

Kurban, katilden ya da canavardan kaçarken mutlaka birkaç kez tökezleyip düşer.

Katil, kurbana doğru silahını uzatmıştır, öldürmek için tetiği çekmesi yeter ama nedense konuşmaya başlarlar ve kurban kurtulur!

İlk önce hep şişman ve gözlüklü olanlar ölür!

Sigortalar genelde bodrum kattadır. Şalteri kaldırmak için aşağı inen kişinin kurtulma şansı yoktur.

Filmlerde ters giden şeylerin farkına varan ya da katilin kim olduğunu bilenler nedense hiç ikna edici olmazlar.

Filmin başındaki narin cici kızımız filmin sonunda nasıl oluyorsa kaplan kadar güçlüdür!

İhtiyaç olduğunda ya polis hiç gelmez ya da iş işten geçtikten sonra ortaya çıka

İhtiyaç olmadığı halde ortaya çıkan polisler mutlaka ya ölür ya da yaralanır.

Katilin ortaya çıkacağı sahne müziklerden çok rahat anlaşılabi

Kötü bir şeyler olacağı zaman, elektrik ya tamamen kesilir ya da gidip gelmektedir.

Telefon ihtiyacı olduğunda hatla mutlaka kesiktir.

Tehlike çağlar ötesinden gelen bir yaratık ya da kötü ruh ise efsaneye göre onu öldürmenin bir tek yolu vardır ve onu da bulana kadar da herkes ölür!

Testereli katilin kestiği kurbandan o kadar çok kan fışkırır ki insan vücudundaki kan miktarından fazladır.




 
  • Beğen
Tepkiler: Samsun55''


Yağmur

Üye
:ehe doğru...
bu yüzden korku filmleri bana komedi geliyor...
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
ben yabancı korku filmlerinde seslerle beraber yanlızca aniden çıkıveren şeylerden korkuyorum :ehe
 

Yağmur

Üye
aynen :ehe o da olmasa
 

WitchKing

Üye
doğru :D
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe ama bizim korku filmlerinin en dandiğinden bile tırsıyorum.hababam sınıfı 3.5 bile:ehe
 

kankka

Üye
en nefret ettiğim kurbanın kaçması bikerede kaçma be kardeşim sen de canavara saldır belki dövecn resmen yakalamacılık oynuyolar
 
aLone

aLone

Üye
sinemada çok etkili oluyo ya sesler filan yoksa o kadar korkutucu değiller:ehe
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
sadece efektler korkutuyor adamı :D
 
qirL1903

qirL1903

Üye
Ben neden hic korkmuyorum acaba :hmmm
 
aLone

aLone

Üye
aynen halit abi hele testerede filan :ehe
 
Adilx05

Adilx05

Üye
Harbi klişe XD:kop:
 
haltie

haltie

Üye
    Konu Sahibi
:ehe
 
NoScatter

NoScatter

Üye
:ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt