Kopya Çekerken yakalandım

Sponsorlu Bağlantılar

mstf_l

mstf_l

Üye
Kopya çekerken boşverin hocayı, onlar sizi zaten hep görür. Siz öyle sanmasanız bile. Asıl kendinize sorun "ben niye kopya çekiyorum?". Ders mi gereksiz, yoksa ben mi tembelim? Unutmayın o kopya çektiğiniz matematik, fen'le iki yıl sonra tekrar karşılaşacaksınız. İşte o zaman kendinize küfredersiniz. Ha zaten inkilab, ingilizceden çekiyorsan zaten "no one's care"

ayrıca herkez değil herkes.
 
  • Beğen
Tepkiler: .caner.
Legendary.

Legendary.

Üye
Kopya çekmişsin iyi hoş aferinde yakalandığına çok mutlusun galiba.
 


Üst Alt