Yok daha okumadımEzan ile okudun mi ismini![]()


Allah razı olsun ciğerimALLAH mesut etsin cengizimKatmir iyi giderdi bu yaramaza
![]()

Hayır. Ama ilk ben olurumKopege de isim oyle koyuluyor mi ki![]()

Isıramıyor ki ablasıYa dogru kopek melek gibi gorunuyor cok tatli birsey de ne olur ne olmaz. Adi ustunde kopek![]()

Ben de onu ısırırımDikkat et ısırmasın burnunu![]()

Karamel yazik Cengiz tarafindan eziyet goruyor simdiden![]()
nasıl kıydın lan cengiz 
Oynuyor ama ısıramıyor 
hayırlı olsun

Bende bendeYa bayildim kopegeee

