konumu kapatan yöneticiyi kınıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

bana destek oluyor musunuz?

  • evet

    Kullanılan: 2 22.2%
  • hayır

    Kullanılan: 7 77.8%

  • Kullanılan toplam oy
    9
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
konumu kapatan yöneticiyi kınıyorum
geçen gün konu açmıştım 'forumda bir ilk' diye bir konu, konuya kürtçe bir program koymuştum çoğu kişiden teşekkür almama rağmen konu silinmiş
kim diyor kürtlere haksızlık yapılmıyor işte forumda bile kürtlere haksızlık yapılıyor
forumda bi kürtçe program olmasından ne olur ki

ben bunları hiç söylemezdim ama konu açıldıktan sonra tekrar silinmesi ile çok moralim bozuldu
 


Aziz™

Aziz™

Üye
geçen gün konu açmıştım 'forumda bir ilk' diye bir konu, konuya kürtçe bir program koymuştum çoğu kişiden teşekkür almama rağmen konu silinmiş
kim diyor kürtlere haksızlık yapılmıyor işte forumda bile kürtlere haksızlık yapılıyor
forumda bi kürtçe program olmasından ne olur ki

ben bunları hiç söylemezdim ama konu açıldıktan sonra tekrar silinmesi ile çok moralim bozuldu


konunun silindiğini gördüm ama bu kadar tepkili olma.yöneticiler asla keyfi uygulama yapmazlar.sana gerekli açıklamayı yapacaklarından eminim
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
Bölmediğiniz bir forum kalmıştı ...!
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
baştan ben uyarmıştım ama siz uzattınız..daha fazla kişi ceza almasın diye konuyu kapattım..umarım sizde anlarsınız bunu..
 
izmirligenc

izmirligenc

Üye
kapatilcak ne vardi ki acaba bilemiyorum ama sadece kurtce bi program sa yanlis bence sitede her dilde program var:hmmm
 
Aziz™

Aziz™

Üye
kapatilcak ne vardi ki acaba bilemiyorum ama sadece kurtce bi program sa yanlis bence sitede her dilde program var:hmmm


kürtçe program diye kimsenin karıştığına inanmıyorum zaten.ama başka nedenler var heralde
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
gerekli açıklama yapılmıştır..fazla uzatmaya gerek yok..
 
Aziz™

Aziz™

Üye
kusura bakma nadir
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
tamam konu kapanmıştır..açıklama yaptım..konuyu açarken gerekli uyarıyı yaptım..
 
kacaksevgilim

kacaksevgilim

Üye
geçen gün konu açmıştım 'forumda bir ilk' diye bir konu, konuya kürtçe bir program koymuştum çoğu kişiden teşekkür almama rağmen konu silinmiş
kim diyor kürtlere haksızlık yapılmıyor işte forumda bile kürtlere haksızlık yapılıyor
forumda bi kürtçe program olmasından ne olur ki

ben bunları hiç söylemezdim ama konu açıldıktan sonra tekrar silinmesi ile çok moralim bozuldu
O kadar çok şey söylerdim ki öfke kin ve nefret dolu cümleleri burda bahsetmemin sebebi yok ama yaklaşık 1.5 yıl önce hemen hemen bu olayın benzeri başka bir forumda XPLORE nin kürtçe versiyonu paylaşılmıştı oranın admini şu sebeblerden konuyu silmişti

Farklı milletlerin ülkelerin dili paylaşılabilir
hangi milletin hangi ülkenin dili ki yapıldı ve paylaşıldı?

LOCKED

bunu yapan sitenin 20.000 üyesi var yada yok.Bir gerileme mahal vermemek için konu kitlenmiş dosyada muhtemelen silinmişti.İşin aslını bilmiyorum ama aşağı-yukarı bu sebeblerden kaldırılmıştır diye tahmin ediyorum
NOT:SİTE İSMİNİ İSTEYEN PM ATIP ADMİNE SORABİLİR


 
Big Crazy

Big Crazy

Üye
Bu tip küçük oyunları artık çocuklar bile oynamıyor.
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Gereken açıklamayı Nadir abi yapmıştır..
 
Dawn

Dawn

Emekli Yönetici
sitede kurt turk alevi sunni ayrımı yapmıyalım lütfen arkadaşlar sonuçta hepimiz TÜRK'üz bu sitede sadece mobil cihazlar uzerine kurlmuştur sadece mobil cihazları konuşalım
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
ben gerekeni yaptım..daha fazla açıklama yapamam..adminler gerekeni yapr..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Konu şikayet listesinde kapanır..
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
sitede kurt turk alevi sunni ayrımı yapmıyalım lütfen arkadaşlar sonuçta hepimiz TÜRK'üz bu sitede sadece mobil cihazlar uzerine kurlmuştur sadece mobil cihazları konuşalım
Enginciğim eğer öyle bir amacım olsaydı konuyu hiç açmadan çöpe atardım..hatta konuyu veren arkadaşa teşekkür ettim ve hemen alta not düştüm gören görmüştür..
 
mazlum1790

mazlum1790

Üye
    Konu Sahibi
nadir arkadaşım konuyu açtığımda sadece kürtçe olduğunu söyledim ve bir üye başladı niye bu kürtçedir diye işte sorun o üyede niye üyenin mesajlarını silmiyorsunda konuyu kapatıyorsun
 
Nadir

Nadir

Emekli Yönetici
gerekli açıklama yapıldı değil mi? neden anlamak istemiyorsun? eğer hata görüyorsan adminlere şikayet edebilirsin..onlarda benim haksız yere kaldırmadığımı görecekler..
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Konuyu okudum,Tartışmalar çıkmış aynı gün.Ve daha da büyüyeceği kaçınılmazdı!
Konu ait olduğu yere çöpe gitmiş ve Nadir abi iyi yapmış.Arkadaşım kızmana darılmana gerek yok,sende okudun yorumları ben de, herkes de..Tartışmaya bile gelmez!
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt