mazlum1790
Üye
konumu kapatan yöneticiyi kınıyorum
geçen gün konu açmıştım 'forumda bir ilk' diye bir konu, konuya kürtçe bir program koymuştum çoğu kişiden teşekkür almama rağmen konu silinmiş
kim diyor kürtlere haksızlık yapılmıyor işte forumda bile kürtlere haksızlık yapılıyor
forumda bi kürtçe program olmasından ne olur ki
ben bunları hiç söylemezdim ama konu açıldıktan sonra tekrar silinmesi ile çok moralim bozuldu
kim diyor kürtlere haksızlık yapılmıyor işte forumda bile kürtlere haksızlık yapılıyor
forumda bi kürtçe program olmasından ne olur ki
ben bunları hiç söylemezdim ama konu açıldıktan sonra tekrar silinmesi ile çok moralim bozuldu

