ben 2005 mayıs ta ki konuyu alıp getirmişimdir rekor bende 
Eğer hortlatmaktan hoşlanıyorsan al kendi yapımım : ama üstünden aylar geçmiş doğum günü konusuna , kandil konusuna da mesaj yazılmaz ki ya , biraz dikkatli olun konu tarihine ve son mesaj tarihine bakın , vete bende konu hortlatırım ama nerde: gereksizlerde ve maxicep sohbetteben 2005 mayıs ta ki konuyu alıp getirmişimdir rekor bende
![]()
tamam furkan tamamaama benim rekor sohbet bölümünde teki smackdownla ilgiliydi diğerini hatırlamıyorum
![]()

diğer konuya gelmeye cesaretim yoktu sizi topliyim dedimKonu üzerinde yazmışsak arkandan konuşmamışız demektir. Zira öyle olsa göremezdin. .Haklıymışsın gibi konuşuyorsun bir de. Bariz bozdunuz var olan düzeni ve kimseyi rahatsız etmeye de hakkınız yok. Mantıklı işler ile uğraşın. Üstünden yedi ay geçmiş bir doğum günü kutlama konusuna yorum mu yapılır?
Bir de mesaj kasmayın diyorsun!
Gereksizlerde mesaj kasılmaz.
Kutlamalarda, Konu Dışında vs mesaj kasılır.
Yeterince açık olduğumu düşünüyorum.
Keyifli Forumlar.
çok özür dilerim şu çok konu hortlatmak konusunu okuyunca kaynağı belli olmayan bi gaz geldifenaa
Bu da benden.
teşekkür ettikNasıl Yapıyosunuz
Bu da benden.

ben giflerimi photoshop ile yapıyorum cs5 veya cs6 değişiyor ama madness ne kullanıyor bilmiyorum
Nasıl Yapıyosunuz![]()
imzama baksan bi ademben giflerimi photoshop ile yapıyorum cs5 veya cs6 değişiyor ama madness ne kullanıyor bilmiyorum

diğer konuya gelmeye cesaretim yoktu sizi topliyim dedimçok özür dilerim şu çok konu hortlatmak konusunu okuyunca kaynağı belli olmayan bi gaz geldi
diğer konuya gelmeye cesaretim yoktu sizi topliyim dedimçok özür dilerim şu çok konu hortlatmak konusunu okuyunca kaynağı belli olmayan bi gaz geldi
evt hacı haklısında benim atalarımın bi kısmı avrupanın başka yerlerine dayanıyor almanya, balkanlar ve türkiye
Bu arada cesarete ne hacet. Şayet bir sorun var ise ortada; konuşarak halletmek bizlere düşen değil midir?
Zira tatlı dilin yılanı deliğinden çıkardığına bizleri inandıran atalarımız değil midir ve bizler de aynı dedelerin torunları değil miyiz?

