Konu Hortlatma İle İlgili

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Konu Hortlatma İle İlgili
Arkamdan konuşcağınıza özele gelin mesaj kasmayın bikaç üye hatta beni uyardı duvarıma yazdı(küfredenlerde oldu :D) lütfen arkamdan konuşmayın bikaç kişi bi konuda toplanmış arkamdan konuşmuşlar evt konuyu okudum ama mesaj yazmadım
 


-efşan

-efşan

Üye
Konu üzerinde yazmışsak arkandan konuşmamışız demektir. Zira öyle olsa göremezdin. .Haklıymışsın gibi konuşuyorsun bir de. Bariz bozdunuz var olan düzeni ve kimseyi rahatsız etmeye de hakkınız yok. Mantıklı işler ile uğraşın. Üstünden yedi ay geçmiş bir doğum günü kutlama konusuna yorum mu yapılır?
Bir de mesaj kasmayın diyorsun!
Gereksizlerde mesaj kasılmaz.
Kutlamalarda, Konu Dışında vs mesaj kasılır.
Yeterince açık olduğumu düşünüyorum.
Keyifli Forumlar.
 
spy ghost

spy ghost

Üye
Eğer hortlatmaktan hoşlanıyorsan al kendi yapımım : ama üstünden aylar geçmiş doğum günü konusuna , kandil konusuna da mesaj yazılmaz ki ya , biraz dikkatli olun konu tarihine ve son mesaj tarihine bakın , vete bende konu hortlatırım ama nerde: gereksizlerde ve maxicep sohbette :oke: ben 2005 mayıs ta ki konuyu alıp getirmişimdir rekor bende :oke:
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
  • Beğen
Tepkiler: tarxhn ve pelın_
spy ghost

spy ghost

Üye
tamam furkan tamama :ehe ama benim rekor sohbet bölümünde teki smackdownla ilgiliydi diğerini hatırlamıyorum :d:
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi
Konu üzerinde yazmışsak arkandan konuşmamışız demektir. Zira öyle olsa göremezdin. .Haklıymışsın gibi konuşuyorsun bir de. Bariz bozdunuz var olan düzeni ve kimseyi rahatsız etmeye de hakkınız yok. Mantıklı işler ile uğraşın. Üstünden yedi ay geçmiş bir doğum günü kutlama konusuna yorum mu yapılır?
Bir de mesaj kasmayın diyorsun!
Gereksizlerde mesaj kasılmaz.
Kutlamalarda, Konu Dışında vs mesaj kasılır.
Yeterince açık olduğumu düşünüyorum.
Keyifli Forumlar.
diğer konuya gelmeye cesaretim yoktu sizi topliyim dedim :D çok özür dilerim şu çok konu hortlatmak konusunu okuyunca kaynağı belli olmayan bi gaz geldi
 
TheMadness

TheMadness

Üye

Bu da benden.
 
  • Beğen
Tepkiler: pelın_ ve spy ghost
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Madness çok güzel bir animasyon :tebessüm:
 
spy ghost

spy ghost

Üye
güzel olmuş ben kendi gifimi yapmayı istiyorum ama ancak cumartesi diye görüyorum yarın evde değilim cumartesi sabah anca gelirim
 
TheMadness

TheMadness

Üye
Hort :D
_________________

 
spy ghost

spy ghost

Üye
madness bu gifi hangi programla yaptın
 
-efşan

-efşan

Üye

diğer konuya gelmeye cesaretim yoktu sizi topliyim dedim :D çok özür dilerim şu çok konu hortlatmak konusunu okuyunca kaynağı belli olmayan bi gaz geldi

Bu arada cesarete ne hacet. Şayet bir sorun var ise ortada; konuşarak halletmek bizlere düşen değil midir?
Zira tatlı dilin yılanı deliğinden çıkardığına bizleri inandıran atalarımız değil midir ve bizler de aynı dedelerin torunları değil miyiz?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
    Konu Sahibi


Bu arada cesarete ne hacet. Şayet bir sorun var ise ortada; konuşarak halletmek bizlere düşen değil midir?
Zira tatlı dilin yılanı deliğinden çıkardığına bizleri inandıran atalarımız değil midir ve bizler de aynı dedelerin torunları değil miyiz?
evt hacı haklısında benim atalarımın bi kısmı avrupanın başka yerlerine dayanıyor almanya, balkanlar ve türkiye :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
1 hafta tatil verelim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt