crazy_vefa
Üye
Kontör sistemi alternatif olabilir mi??
Merhaba, şimdi biz TL'ye geçtikya, bunu eski sistemimize döndürmek için Vodafone'a ESKI yazıp 7048'e mesaj atsak gibi bi fikir var aklımda ama, hani isteyen kontörde kalsa isteyen TL'de, çünkü bu TL'de biraz fazlalık var... 1 TL'ye 1,5 kontör oluyor ama normalde 1 Kontör 15kr olması lazım... Milletin kafası karışıkken alacaklarını alıyorlar, sonra yavaş yavaş indirirler fiyatları bana göre...
Vodafone'a bunu iletebilecek arkadaşlar varmı?? Bunu merak ediyorum.
Vodafone'a bunu iletebilecek arkadaşlar varmı?? Bunu merak ediyorum.
