açacağın konuyu töbe töbe aralarında 150 200tl olan modeller var silin gitsin konuyu
konu için tşk fakat takıldığım bişey war,n8 e nasıl orta düzey pili war diyip,bazı androidli modellere pil ömrü iyi diyebildin?n8 i kullanmayı bılen adam 3-4 gün kullanabilir telefonu,n8 şuan bile fiyatına oranla biçok modeli arkasnda brakır,bu benim görüşüm tabi,konu için tşk
Biz şaşkınşlığımızı belirttik ona demedikkiya arkadaş bikaç açık gördünüz diye vermişiniz veriştirmişiniz adam konuya alıntı diyor ha eğer çok mu beğenmedin et şikayetini burda konu sahibini rencide etme bu nedir arkadaş![]()

Biz şaşkınşlığımızı belirttik ona demedikki![]()
ya arkadaş bikaç açık gördünüz diye vermişiniz veriştirmişiniz adam konuya alıntı diyor ha eğer çok mu beğenmedin et şikayetini burda konu sahibini rencide etme bu nedir arkadaş![]()
Tabiiki,anıl sadece alıntı yapmış,ama alıntı yapacağı konuyu birazdaha araştırmalı bence
Zaten onu değil konuyu eleştirdik.Yani bir çoğumuz

Tabiiki,anıl sadece alıntı yapmış,ama alıntı yapacağı konuyu birazdaha araştırmalı bence![]()
Bence bu konu sabitlenmeli.
