Kızlara Bir Soru Daha

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Kızlara Bir Soru Daha
Kızlar, varsayalım ki sevgiliniz/ nişanlınız/ eşiniz her ne ise artık, çalışmak için yurt dışına gidecek. Tepkiniz ne olur? ''Tabii canım git mi'' dersiniz, ''hayır efendim gözümün önünden ayrılamazsın'' mı dersiniz?

 
Tepkiler: pelın_ ve Tuba.Erva

pelın_

hayır gıtmeyaa
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Gidemez bence de. Bugün yakın arkadaşlarım bu konu yüzünden şiddetli bir kavga etti de Dedim acaba bizimkiler ne düşünüyor
 
Tepkiler: Tuba.Erva
yaa cok önemlıye gider yanı
benımde öyle bı buyuk fırsat gecse elıme zorda olsa gtmek ısterım şartlara baglı bıraz

ama ynede benıde al derim .dd
Gidemez bence de. Bugün yakın arkadaşlarım bu konu yüzünden şiddetli bir kavga etti de Dedim acaba bizimkiler ne düşünüyor
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Hiç bir şekilde oluru yok bunun. Gidemez. O kadar.
 
Tepkiler: Tuba.Erva

pelın_

ay nen gıdemez valla gıdıyorum derse de yuzugu avcunda bulur hıc anlamm
 
Tepkiler: minoo

huri$

Üye
gitmesi çok onemli ise gelecegimiz için ,birazda suresine bagli .
bikaç hafta ise katlanilir .
ama aylar surecekse bende giderim
ha sen gelemezsin derse gule gule
yoksa yok
 
Tepkiler: Tuba, minoo ve Tuba.Erva

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bugün çıkan kavga sebebindeki süre 2 yıldı. Her türlü masraf şirkete aitmiş ve ayda 2500 TL. Dedim gidemezsin lan otur şurda kızın gözü önünde ol, kazandığını ye, yeter o size. Kız bi bağırıyo ama off Dedim hiç bakma bana öyle kamil. Kız haklı
 
Tepkiler: huri$ ve Tuba.Erva
kız değilim ama cevap verme gereksinimi duyuyorum.Siz niye eşiniz/sevgiliniz vs. ile birlikte gitmiyorsunuz yurt dışına adamın belki hayatının fırsatı yani
 
Tepkiler: Tuba.Erva

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Şu an benim sevgilime bu teklif gelse, ben nasıl gidebilirim ki onunla? Bugün olan mevzu da böyleydi işte.
 
Tepkiler: greenmile
tamam da belki adam da ömrünün sonuna kadar bir daha göremeyeceği bir teklif aldı onun yurt dşına gitmesi ikinizinde ilerideki hayatını değiştirecek gibi düşün, sorun güvense bazı noktalarda sorunlar vardır diye düşünüyorum ben
 

caglet

Üye
Forumda 3 bayan varmış ne güzel
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Bu soruyu o yüzden kızlara sordum. Erkekler tamamen başka düşünüyor. Yahu benim sevdiğim erkek 2 yıl kadar bir süre benim yanımda olmayacaksa, o geldikten sonra para içinde yüzsem ne farkeder Kesinlikle her şey para değil. Yanımda olsun, ben de çalışırım. Yeteriz yani bu kadar basit. Hayatının fırsatı falan anlamam ben.
 
Tepkiler: greenmile


işte bu nokta da senin sevdiğin çocuğun şunu diyebilme hakkı oluyor ben onu seviyorsam ben hayatımın fırsatını yakalamışken neden benimle gelmiyor.O zaman ona da hak vermek gerekirdi.Tabi ben genel konuşuyorum.Varsayım üzerine gidiş sebebinin ayrıntıları da önemli burada...
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
İsim vereyim de karışmasın Çocuğun ismi Ali, kızın ismi Tuğçe.

Ali'ye teklif gelmiş işte. Tuğçe kıyameti kopardı haklı olarak. Tuğçe'nin onunla gelemeyeceğini çok iyi biliyor Ali. Yani sevdiğini bırakıp gitmek neden ki? Başlarım parasına. Hayatının fırsatı Tuğçe onun.Üstelik Tuğçe de çalışıyor. Ev aldıklarında evlenecekler. Ali'nin askerliği de bitti çoktan. Tuğçe 23, Ali de 24 yaşında. 2 yılı neden boşa geçirsinler ki?
 
Tepkiler: greenmile

caglet

Üye
Derler ya onu seviyorsan onun iyiliği için ondan vazgeçmelisin diye..bu noktada yapmak sacma olur bunu..Bencede gitmesin Ali...
 

minoo

Üye
    Konu Sahibi
Saçmalık.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...