Kızgın Kuşlar'dan yeni bomba!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Kızgın Kuşlar'dan yeni bomba!
Kısa sürede efsane olan oyun Angry Birds geri dönmeye hazırlanıyor! Hem de...



Mobile Game Forum'da konuşan Nvidia'nın yardımcı başkanı Neil Trevett ağzından çok güzel bir haber kaçırdı: "Bugüne kadar çalınan yumurtaların intikamını almak isteyen asabi kuşları bir sapanla domuzların üzerine attınız. Tabi hepsi 2 boyutta oldu. Yine aynı şeyi yapacaksınız ama bu kez 3 boyutlu olarak..."

Trevett'e göre yapımcı firma Rovio, 3B-fizik motoru arıyor ve daha yapacak çok şeyi olan kızgın kuşların 3 boyutlu olmamasının hiçbir sebebi yok.

Trevett'in amacı mobil platformlar için daha kullanılabilir içerikler sunmak. Angry Birds için ise, daha kapsamlı, daha ilgi çekici ve yepyeni bir oyun deneyimi yaratmak. Görünüşe göre kızgın kuşların daha yapacak çok şeyi var...

 


MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
aman space gibi olmasında.. Teşekkürler güzel haber :)
 
crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
çok süper birşeye benziyor fakat belleye çıkmayacağı kesin :(
 
Kanuni_1520

Kanuni_1520

Üye


sence ihtimal varmı ?

Herzamanki gibi boşa bekleyeceğiz.:vur
 
MoonLife01

MoonLife01

Üye
    Konu Sahibi
Nokia birakmicaz birakmicaz diyordu s3 u Bir oyun cıkardi TinTin oda 1 ghz üstü cihazlara yazik nokia c7 e verdigim paraya be :)

iyikide satmışım yoksa şuan 300-400 e saticaktim :)
 
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
Nokia birakmicaz birakmicaz diyordu s3 u Bir oyun cıkardi TinTin oda 1 ghz üstü cihazlara yazik nokia c7 e verdigim paraya be :)

iyikide satmışım yoksa şuan 300-400 e saticaktim :)

Oyun çıkmayacağı zaten belliydi ki Nokia bırakacağım 2016'da demeden öncede öyle oyun yağmıyordu.Tabi daha iyiydi ama yinede çok az oyun geliyordu.Nokia 2016'ya kadar güncelleme desteği vereceğiz demişti ki böyle bir açıklama sonrası oyun-uygulama getirmek için uğraşılmyacağını herkes anlayabilir.
 
doctorrr

doctorrr

Üye


Oyun çıkmayacağı zaten belliydi ki Nokia bırakacağım 2016'da demeden öncede öyle oyun yağmıyordu.Tabi daha iyiydi ama yinede çok az oyun geliyordu.Nokia 2016'ya kadar güncelleme desteği vereceğiz demişti ki böyle bir açıklama sonrası oyun-uygulama getirmek için uğraşılmyacağını herkes anlayabilir.
yinede kullanıcıları mutlu etmek adın (808 kullanıcılarını) bi numara görebiliriz oda bu 3d andry birds olabilir neden olmasın :hmmm
 
CasuS_87

CasuS_87

Üye
:hmmm
 
Emma-Watson

Emma-Watson

Üye
Space kötü müydü?
Ilginç :)
 
Silinen Üye 94869

Silinen Üye 94869

Kapalı Hesap
Hayalimdeki oyun geliyor 3D istiyordum bende :) Ama hayalimdeki gibi yaparlar mı ki :hmmm
 

Revengeful

Emekli Yönetici
3D olursa hedefleri vurmak zor olur gibime geliyor :hmmm
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye
:) İnşallah güzel olur bekliyoruz :eller:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt