Kişisel sorun mu sayın negative

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
Kişisel sorun mu sayın negative
deli_61 in açtığı konuyu bilen biliyor.
o konuda adamın amacının siteyi karalamak olduğunu taa en baştan anladığım için
site taraftarı oldum
bu sebepten dolayı al_pacino bana PM den tehtit mesajı yolladı
adminlerden birisine pm yolladım yanıt gelmedi
Negativeye yolladım ondan cevap geldi
verdiği cevap şu;
al_pacino ile aranızdaki sorun kişisel gibi geldi bana
o yüzden kendi aranızda halledin dedi
Halbu ki al_pacino yu tanımam etmem deli_61 e karşı çıktığım için
adam durduk yerde tehtit mesajı yolladı

Ayıp valla çok ayıp nega burdan seni kınıyorum
sen sitene sahip çıkanlara hep böylemi davranıyorsun ?
 
o sırada negative arkadaşımız konuyu öyle değerlendirmiş olabilir.
ama bu onun siteye sahip çıkanlara arka çıkmadığı anlamına gelmez : )
söz etmiş olduqunuz konuyla ilqilenicektir, merak etmeyin sayın v.i.p
 

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
sanmıyorum
ilgilenecekmiş gibi bir tavrını görmedim
direk topu bana attı
 
V.I.P' Alıntı:
sanmıyorum
ilgilenecekmiş gibi bir tavrını görmedim
direk topu bana attı
ben konuyla ilqileniyorum.
ismi qeçen kişiyi uyardım ve bi dahaki durumda cezai işlem uyqulanır.
 

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
Eyvallah
 

Ozan

Admin
Üyelerin pm lerine, küfür , reklam olmadığı sürece karışamıyoruz, pm = kişisel mesaj dır zaten ve o konuda eğer durduk yere öyle cümleler kurduysa yapılabilecek en fazla şey uyarmak olur, cevabı mantıklı olmazsa da 3-5 gün ceza alır arkadaş.
 

BOSCH

Üye
    Konu Sahibi
o konuda eğer durduk yere öyle cümleler kurduysa yapılabilecek en fazla şey uyarmak olur

diyorsunuz
o zaman kişisel deyip geçiştirmeyin
uyarın yada ne gerekiyorsa onu yapın

geçiştirmeyin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...