Öneri Kırımaz cam öneri

romedon

Üye
    Konu Sahibi
Kırımaz cam öneri
Merhaba arkadaşlar internetten 15 20 tl ye bi kırılmaz cam aldım sert ama pek güvenemedim markaya filan.Daha sağlam marka kırılmaz cam önerirmisiniz?
 
Marka önemli değil ya ben Türkcell den aldım 30 a bayağı hoş köşelerdeki hissi filan iyi biraz tuzlu tabi internete göre
 

sLeepLe

Üye
spigen önerebilirim kaliteli ekran koruyucuları ondan sonra da buff ama orjinal bulmaya bak
 

0343434

Üye
Kırılmaz camlar ekran hassasiyetini azaltıyor ve görünüm acısından da çok yansıma yapıyor. Bence onun yerine daha kalın bir kılıf ve ekran filmi almanızı tavsiye ederim.
 

romedon

Üye
    Konu Sahibi
Kırılmaz camlar ekran hassasiyetini azaltıyor ve görünüm acısından da çok yansıma yapıyor. Bence onun yerine daha kalın bir kılıf ve ekran filmi almanızı tavsiye ederim.
yok sağol bırak hassasiyet azalsın. hassasşyet %10 azalıcak diye düşünce 900 tl para vermem
 

mcnpl4

Üye
bana kandirmaca gibi geliyor bu camlar. kimde gorsem kirilmis. normal cam kirani daha az gordum. aa bak kirilmaz cam olmasa ekran bu sekilde kirilacakti kesin gibi bir algi mi yaratiyor anlamadim. ama puruzlu yuzeyi olan bi tasa betona felan dusse ekrani cizilmekten kurtarir. filme gore daha iyi kurtarir hatta ama kirilmayi engelleyemez bence. kirilacagi varsa yine kirilir
 
Son düzenleme:

romedon

Üye
    Konu Sahibi
zaten ölümüne kurtulur gibi bir durum yok.Ama işe yaradığı ciddi derecede aşikar .Çünkü iphone 4 ü bayağı bi yüksekten düştü üzeri tuzla buz oldu fakat sadece zatece üzerindeki tamperli cam kırılmış
 
Tepkiler: mcnpl4
Buff Labs var çok sağlam internette incelemeleride var aldığına pişman olmazsın ama biraz tuzlu.
 
Benim abimde telefonu düşürdü kırılmaz cam kırılmadı alttaki cam kırıldı
 
Bende kullanıyorum markasını bilmiyom 15 e taktirdim. Telefon birkere merdiven den yuvarlandı. Birkere de havada baya takla attı acayip şekilde yeri boyladi, sert bir düşüştu. İkisindede bişey olmadı. Tabi bunda telefon uzeirdenki silikon kılıfını önemi de var. Bu arada nillkin baya iyiymiş herkes öyle diyor. Ama fiyatı bana tuzlu geldi pahalı gerçekten
 
Buff Filan Var Ama 70 TL Filan 5 10 TL Olanda 2 Ayda Bir Değştirirsin Bence Daha Mantıklı O
 

sLeepLe

Üye
buff nerde 70 tl ya ben orjinalini aldım 50 tl ye