Kinect bowling :))) HELP [Tuba.Erva MAXİCEPten YARDIM İSTİYOR ]

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Astrosman

Astrosman

Üye


param cok da dagitasm var suara:ehe


----------Eklendi @ 13:13:12 ---------- Yazıldı @ 13:12:29 ----------



olsa iyi olurdu hani zipla hopla komsular falan:ehe


----------Eklendi @ 13:13:47 ---------- Yazıldı @ 13:13:12 ----------



nasil yani.biraz daha aciniz.d


----------Eklendi @ 13:14:46 ---------- Yazıldı @ 13:13:47 ----------



eski atarilerden alcam su kasetli olan:ehe daha ucuza gelir.d

eski atarilerden bende var. Birsürü kaset var kaset koleksiyonu bile yapıyorum.. Tavsiye ederim.. Git klavyeli atari al yanında kaset al en fazla 40 tl tutar. :ehe
 
Tuba.Erva

Tuba.Erva

Üye
    Konu Sahibi
aha gecen dusundm valla.hem ucuz hem nostaljik:ehe
nerden bulablrm onu:D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt