Astrosman
Üye
param cok da dagitasm var suara
----------Eklendi @ 13:13:12 ---------- Yazıldı @ 13:12:29 ----------
olsa iyi olurdu hani zipla hopla komsular falan
----------Eklendi @ 13:13:47 ---------- Yazıldı @ 13:13:12 ----------
nasil yani.biraz daha aciniz.d
----------Eklendi @ 13:14:46 ---------- Yazıldı @ 13:13:47 ----------
eski atarilerden alcam su kasetli olandaha ucuza gelir.d
eski atarilerden bende var. Birsürü kaset var kaset koleksiyonu bile yapıyorum.. Tavsiye ederim.. Git klavyeli atari al yanında kaset al en fazla 40 tl tutar.


