kendi temami kendim yapmak istiyorum :)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
kendi temami kendim yapmak istiyorum :)
arkadaslar kendi temami detayli bir sekilde kendim duzenleyip yapmak istiyorum bana onerebileceginiz bir program varmi ? siscontenti onermisti bir arkadas ama onu da anlamadim ben sadece tema uzerine bir program lazim bana
 


VKUCUKSAHİN

VKUCUKSAHİN

Üye
Carbide ui 4.3 var kardeşim harika bir program onu kullanabilirsin hem de kolay
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
eyvallah kardesim pcye gectimmi bkicam yuklycem insallah sagolasin :)
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
    Konu Sahibi
indirdim programi usta on numaraymis yaw 0 dan tema yapma olayini anladim sanrm ama bidw duzenleme isine bakicam yarin sagolasin tekrar :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt