Akıncı
Üye
Eski günleri hatırladım@Dede yi yormayın gençler![]()
@x-scarface @CABBAR @NextmanEski günleri hatırladım@Dede yi yormayın gençler![]()
@x-scarface @CABBAR @NextmanPara yokBende iyiyim dedecim napalım işte MaxiCep de geziyoruz öyle. LG G3 alıyor muyuz dede ?![]()

Karizma olurdum amaben seni 80 yaşında lg g3 ile düşünüyordum![]()

Nerde o günlerEski günleri hatırladım@x-scarface @CABBAR @Nextman

Benim ruhun gençDedeler 3310 kullanır bu adam dede değil![]()
Selamun aleyküm cümleten bu arada uzun zamandır yokum forumda.


Karizma olurdum ama![]()

Gitti geri gelmez günlerNerde o günler![]()
Teknolojik teyzelerGeçenlerde bizim bir müşteri teyze işte 60 yaşında var s5 kullanıyordu ürünlerin resmini çekip çekip oğluna whatsapp dan yolluyordu![]()

Acımadan ağzıma geleni saydım odada. Dağıldı gittiGitti geri gelmez günler

O gün bugün hiç maile bakmadım valla iyi oldu hatırlattındedem hala vermedin maili ayıp oluyor ama![]()
Acımadan ağzıma geleni saydım odada. Dağıldı gitti![]()

Yoğun devam kardeşimVay benim abim gelmiş mekâna. Hoşgeldin abi nasılsın? Görüşemedik bu sene![]()

Bekârlık sultanlık diyen varsa yanıma gelsinAllah kabul etsin mubarekler![]()

deme öyle deme demeBekârlık sultanlık diyen varsa yanıma gelsin![]()

sultanlıktır gece istediğini yaparsın meselaBekârlık sultanlık diyen varsa yanıma gelsin![]()

Yuhsultanlıktır gece istediğini yaparsın mesela![]()

