KayraBey
Üye
Rutin... Dişçi yok, bim yok, minibüs hiç yokİyidir ne olsun oruç iftar organizasyon falan gidiyo. Sende ne var ne yok

Rutin... Dişçi yok, bim yok, minibüs hiç yokİyidir ne olsun oruç iftar organizasyon falan gidiyo. Sende ne var ne yok

Sayılı vakit çabuk geçeerRutin... Dişçi yok, bim yok, minibüs hiç yok![]()

Ne kadar?dedecim para versene
Tahmini olarak 63 yaşında bir rivayete göre 30 küsür bir başka rivayette fake hesap ve 14 yaşındaki bir ergenO değilde Dede ciğim sen kaç yaşındasın ?![]()
Tahmini olarak 63 yaşında bir rivayete göre 30 küsür bir başka rivayette fake hesap ve 14 yaşındaki bir ergen

UzaylıBence uzaylı![]()
![]()
![]()

33 bitiyor...O değilde Dede ciğim sen kaç yaşındasın ?![]()
Evet herşey olabilirimTahmini olarak 63 yaşında bir rivayete göre 30 küsür bir başka rivayette fake hesap ve 14 yaşındaki bir ergen

Evet 20 sonra belkidednin çocu var lan yakında torun görcez![]()

Vay dede vay bayadır uğramamıştım buralara e nasılsın ya ?Evet 20 sonra belki![]()

Vay benim abim gelmiş mekâna. Hoşgeldin abi nasılsın? Görüşemedik bu sene@Dede yi yormayın gençler![]()

İyi hamdolsun sen nasılsınVay dede vay bayadır uğramamıştım buralara e nasılsın ya ?![]()
Bende iyiyim dedecim napalım işte MaxiCep de geziyoruz öyle. LG G3 alıyor muyuz dede ?İyi hamdolsun sen nasılsın

