Kayıp Şarkı Bulma Servisi ( ismini bilmediğiniz müzikler itina ile bulunur )

  • 21 Eylül 2012
  • 31997 Okunma
  • 142 Cevap

  1. Evet kayıp müzikleri bulmaya başladım(yalçın abi gibi :ehe )
    (Rock Müzik dışındaki büyün müzikler bulunur.)

    temposu yada 1 2 parça sözü bilinen her şarkının bulunma ihtimali vardır.üst konu olursa şunun adı neydi bunun adı neydi gibi konularda ortadan kalkmış olur.
    %80 garantili :d::d::d::d::d::d::d::d:
     


    Yazan: otostopçu
    CV-Aurora ve ergnba123 bunu beğendi.
  2. :hmmm bir düşüneyim... bilmediğim şarkı şimdilik yok :hmmm
     
  3. shazam sağolsun aradaığım herşeyi buluyor (h)
     
  4. müzik çalarken dinletirsen buluyor :S diyelimki shazamı açana kadar şarkı bitti sonlarıydı melodisini fln hatırlıyo olursanız bilinme ihtimali var ben öyle arayan arkadaşlara çok yardım ettim burda ;)


    - - - Eklendi - - -

    dh mi o :naughty:

    yok yok yapmazlar öyle
    yapmazsınız dimi
    yapmazlar ya
    yani yapmayın :D
     
    ergnba123 bunu beğendi.
  5. Böyle konu açanlara klasik espridir bu her forumda :ehe
     
  6. bi şarkı vardı başında la bebe bana bi diss yaptın ama kendinle çeliştin diyordu onu bulabilir misiniz
     
  7. :hmmm searching.......

    Ais ezhel - koydular


    - - - Eklendi - - -

    ama bunu hayatta dinlemedin değilmi dinlemeyede kalkışmazsın umarım :kop: şarkıyı bulurken utandım :züü: :zuhaha:
     
    ergnba123 bunu beğendi.
  8. La bebe diyosa zaten Ais'tir o yanlıs anlamayın dinlemem kendisini ama Ankara'da çok duydum adını la bebe diye sarkısı da varmıs zete.
     
  9. şimdi dinledim çok küfürlüymüş :s


    - - - Eklendi - - -

    şunu da bulabilir misiniz: sana bi punch atarım lizozomun oynar
     
  10. jokerin yasaklanan bi şarkısı vardı onu bulabilir misin bana?
     
  11. Yazdım diğer konuda. Belki izlemişsindir klibini ve hatırlarsın diye şansımı deniyeyim :D
     
  12. sözü fln yokmu şarkının hatırladığın


    - - - Eklendi - - -

    :ah:sahan: yasaklanmış :P BURADAKİ siteye bak bi adam bütün şarkılarını up etmiş


    - - - Eklendi - - -

    ilk başta şaka yaptın sandım ama harbi harbi varmış öyle şarkı :D

    [video=youtube;mU56ck9_gMw]http://www.youtube.com/watch?v=mU56ck9_gMw[/video]
     
    ergnba123 bunu beğendi.
  13. Şarkı yabancı sanırım fransızca idi :d: İngilizce olsa neyse :D
     
  14. Ya bulsan o sitede 3-5 şarkısı var jokzila 3 gibi bişeydi
     
  15. joker - jokzilla var bide jokzilla part 2 var :D

    Part 1:
    [video=youtube;1_ZocnvATJ8]http://www.youtube.com/watch?v=1_ZocnvATJ8[/video]

    Part 2:
    [video=youtube;H0xax0QECAw]http://www.youtube.com/watch?v=H0xax0QECAw[/video]


    ama yani böyle şarkılar dinlersen intiharın yakın :kop: insanın psikolojisi bozulur 1 2 kez dinleyince :S
     
    ergnba123 bunu beğendi.
  16. :allalla: youtubeden silinmişti şarkısı :)
    Ama en iyisi bi fan sayfasına yazam ne dicekler
     
  17. Kardesim dırıdıri dırırı.dırıdı dırıdırı bir sarkı vardı 3 yildir ariyorum :D
     
  18. [video=youtube;3Qpz9OuCqik]http://www.youtube.com/watch?v=3Qpz9OuCqik[/video]

    olma ihtimali varmı
     
    ergnba123 bunu beğendi.
  19. Mobilim video gözükmüyor :D
     
Yüklüyor...
17/11/2018 - 07:42