kaybim çoook bûyùk!:(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
kaybim çoook bûyùk!:(
arkadaşlar dún itibari ile sevdigim kizdan ve nokia dan ayrildim kaybim çooook bûyûk ! teselli verecek dost ariyorum:+(
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
sagol kalbim olacagina keske hic olmasaydi ólmek hic bu kadar guzel gozukmedi. aşik olmayin dostlar! ("anilbaran iphone a gectim 3GS bide bi samsung 360 h1 im var Android ama iphone daha karizmatik onu taşiyorum. kalbim bu iki aciyi kaldirmiyor
 

Anıl Umut

Emekli Yönetici
Teselli ıphone 4 de Al ikisi de aklına gelmez
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
Teselli ıphone 4 de Al ikisi de aklına gelmez

mantikli gibi nede olsa teknoloji sewer insanlariz kiz ne ki iphone 5 çiksin ona gore kiyariz many e.

- - - Eklendi - - -

not: bi daha birini sewersem la " aşk fani madem acisida fani olacak kim olene kadar çekmiş ki?
 
Abi kızdan ayrılınır tamam da nokia terkedilmez aşktır
 
Al bir tane Nokia Lumia 900

Hiçbirini hatırlamazsın eş dost herkesi unutursun
 
En iyisi 3310 al telefona kızmaktan herşeyi unutursun.
 
Aah ah bi lumia 900 alsam yeri goğü inletirim
 

ibrother

Üye
    Konu Sahibi
lumia 900 e kadar uzadi ha iş
 
Web browser hızında bu telefonu alacak yok


Geçen gün arkadaşlarla Teknosa'ya gittik Ayrı bir köşeye dikkat çekecek bir şekilde Galaxy S III Koymuşlar yanda da birkaç tane laptop vardı laptop'a girdik youtube'dan samsung galaxy S III vs Nokia Lumia 900 internet hızı kapıştırıyoruz Lumia çaktı herkes gördü

Kimse Galaxy'nin yanına bile gelmedi


Forever Nokia
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...