[Kayahan14] Tvizyon/Sis Halinde

Sponsorlu Bağlantılar



Kayahan14

Kayahan14

Üye
    Konu Sahibi
kardeş sistem hatası yazıyor açmıyor. (menüdeki simgeye bastığımda)

flash olarak çalıştıracaksın maaleseef


- - - Eklendi - - -

ellerine sağlık
mükemmel olmuş
güncelleme durumu nasıl olacak ?
TEŞEKKÜRLeR

şu an güncellemelik bi şey yok dediğim gibi çıkış butonu


- - - Eklendi - - -


telefonunuzda revolver pro yüklümü
 
leqo35

leqo35

Üye
teşekkürler
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Mağazaya yollamayı düşünüyor musun ? Hem signed olur.Hatalı yer varsa bunu da görmüş olursun.
 
CouTFeeL

CouTFeeL

Üye
:tşk: kasmıyorsa süper :D
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
Ben forum dışında ki uygulama görmeyen kişiler de faydalansın için demiştim. :) Sağol.

Düşük hızda izleyebilir miyiz ?
 
Cihanî Sultan

Cihanî Sultan

Üye
GÜzel olmuş teşekkürler
 
Dumbledore

Dumbledore

Üye
​Evet,öyle.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Emeğine sağlık teşekkürler :oke:
 
Kurtuluş40

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
sis yaparken S60 5th Edition devices kalmis bunu S^3 veya belle yaparsan uygun olur cihazla uyumlu demez denemedim ama buyuk ihtimal der.
 
Nextman

Nextman

Emekli Yönetici
Pc basina gectigimde denerim :oke:

GT-I9100 use mobil
 
MERTKILIC

MERTKILIC

Üye
128 yeter mi peki Vodafone cepnet?
 
tragedie

tragedie

Emekli Yönetici
eline sağlık
 


Üst Alt