asigsasi
Üye
kardeş sistem hatası yazıyor açmıyor. (menüdeki simgeye bastığımda)
aynen
kardeş sistem hatası yazıyor açmıyor. (menüdeki simgeye bastığımda)
kardeş sistem hatası yazıyor açmıyor. (menüdeki simgeye bastığımda)
ellerine sağlık
mükemmel olmuş
güncelleme durumu nasıl olacak ?
TEŞEKKÜRLeR
rica ederim sonuç olumlu muteşekkürler
Mağazaya yollamayı düşünüyor musun ? Hem signed olur.Hatalı yer varsa bunu da görmüş olursun.
telden olsa tamam kartla amakasmıyorsa süper
![]()

düşük hız da izleyemezsin maalesefBen forum dışında ki uygulama görmeyen kişiler de faydalansın için demiştim.Sağol.
Düşük hızda izleyebilir miyiz ?

düşük hız da izleyemezsin maalesef![]()
GÜzel olmuş teşekkürler

Düşük hız dediğim,Turkcell sınırsız 1 gb sınırsız internet paketi 1 gb aştıktan sonraki hız.
Evet,öyle.
Emeğine sağlık teşekkürler![]()

sis yaparken S60 5th Edition devices kalmis bunu S^3 veya belle yaparsan uygun olur cihazla uyumlu demez denemedim ama buyuk ihtimal der.

