Karttan parayı çekmiyor

Sponsorlu Bağlantılar

eminemtioner

Üye
    Konu Sahibi
Karttan parayı çekmiyor
Merhaba.Ben geçen hafta inial kart satın aldım.Bütün tanımlamaları yaptım.Daha sonra cüzdana kartı ekledim.Kartı ekledikten sonra mağazadan traffic racer ve asphalt8'den 7 TL'lik paket satın aldım.Her neyse 3 gün sonra Microsoft'dan mail geldi içeriğinde ise;Güncel ödeme bilgileriniz alıncaya kadar hesabınız askıya alınacak ve başka bir satın alma işlemi yapamayacaksınız. Yukarıdaki kartla satın alınan diğer Microsoft hizmetlerinden ödeme zamanı gelenler varsa bunlar da etkilenebilir gibi uyarı geldi ve aldığın içeriklerin toplam tutarını yazdı ve bu tutar borç olarak gözüküyor.Lütfen yardım edin.


MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 


luckysleven

luckysleven

Üye
Gecen gun bende magazadan uygulama aldim ama kartimdan sanal kart olusturup aldim fakat kartin icine para atmadan denedim direk satin aldi simdide sorunsuz kullaniyorum uygulamayi : )
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
biraz geç çekiyo zaten
 
mk148a

mk148a

Üye
Gecen gun bende magazadan uygulama aldim ama kartimdan sanal kart olusturup aldim fakat kartin icine para atmadan denedim direk satin aldi simdide sorunsuz kullaniyorum uygulamayi : )
fgkljmfnlkhfnhlk oha adam bug bulmuş, işte türkün eline fırsat verirsen microsoft falan dinlemez :D
 

eminemtioner

Üye
    Konu Sahibi
Microsoft Billing Services tarafından size faturalanan aşağıdaki satın alma işlemleri için sizden ödeme alamadık:

Tarih Onay No Öğeler Tutar
27.03.2014 764849052 Traffic Racer
- Traffic Racer

2,00 TL
27.03.2014 764721632 PRO ARABA PAKETİ
- PRO ARABA PAKETİ

7,00 TL
Alt Toplam: 9,00 TL
KDV: 0,00 TL
Toplam Tutar: 9,00 TL


Fatura hesabınızdaki geçerli ödeme yöntemi aşağıdaki kredi kartıdır:

Kart türü: MC

Güncel ödeme bilgileriniz alıncaya kadar hesabınız askıya alınacak ve başka bir satın alma işlemi yapamayacaksınız. Yukarıdaki kartla satın alınan diğer Microsoft hizmetlerinden ödeme zamanı gelenler varsa bunlar da etkilenebilir.

Bunlar 9 tl tutuyor benim kartımda 9tl var ama çekmiyor parayı işte beni borçlu gösteriyor bu bir kişide de olmuş.


MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 

zbahadir

Üye
MS Mağazası parayı peşin almıyor. Daha sonra belirli zamanlarda parayı çekmeye çalışıyorlar o anda limitiniz yoksa uyarı gelir bir sonraki denemede tekrar çekmeye çalışır. uyarı gelmesi normaldir bana bir kaç kere uyarı geldi ama uyarı geldiğinde bile ürün satın aldım.
 
byibo

byibo

Üye
evet geç çekiyor microsoft
 
cesurpolis61

cesurpolis61

Üye
kart mart kullanmadım ve denemedim de ücretli bir uygulama indirmeyede niyetim yok
 
barannn79

barannn79

Üye
Vadesiz hesaptan uygulama satın alınıyormu?

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
barannn79

barannn79

Üye
Bilen yok sanırım

MaxiCep Windows Phone uygulamasıyla gönderildi.
 
TurboCall

TurboCall

Üye
Vadesiz Derken Ben 30tl Borcum Kaldı Hediye Kartı Yazınca Sıfırlandı 1 ay 1.5 Ay Mail Atar Sonra Atmaz.
 


Üst Alt