Karnı aç Olan Varmı? Bu Yemek Bedava...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
Karnı aç Olan Varmı? Bu Yemek Bedava...






afiyet olsun :ehe:ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: ebuş..., e1b1, kol@j ve 5 diğerleri


Burak

Üye
:s :s :s inanmıyorum.

--------------- Ekleme ---------------

ya :s
 
Necmati

Necmati

Üye
    Konu Sahibi
maalesef made ın japan...
 

Burak

Üye
:ehejaponları severim.ama kültürlerini asla :)
 
haltie

haltie

Üye
son fotoğraf lezzetli duruyor kızarmış soslu falan :ehe
 
nejdet can

nejdet can

Üye
resimdeki faremi domuz yavrusumu anlayamadım
 
venusutarit

venusutarit

Üye
En sevdiğim yemek diyemiyecem :hmmm
 
burak9400

burak9400

Üye
resme bakarak doydum sağolasın...
 
haltie

haltie

Üye
sağol necmi arada paylaş böyle yemekler midemiz şenlensin:ehe
 

Revengeful

Emekli Yönetici
:dondum:
 

Burak

Üye
:eheyapma halit abi gözünü sevim :)
 
AlpReis

AlpReis

Üye
Ben bu Japonlarınn kendisinide yemeğinide sevmem, bu ne lann iğrenççç ötesi
 

konyarapp

Üye
Tam yemek yemeye kalkıyordum resimleri gördüm iştahım kaçtı +o(
 
emr-erock

emr-erock

Üye
ya bi git ya:blink:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt