bende çok sıcak kanlılardır ama yemekleri ve kültürlerijaponları severim.ama kültürlerini asla
![]()

Afiyet olsun halit abi...son fotoğraf lezzetli duruyor kızarmış soslu falan![]()

ne demek halit abi sen iste...sağol necmi arada paylaş böyle yemekler midemiz şenlensin![]()

yapma halit abi gözünü sevim
![]()


japonlar bizim dostumuz ben severim onları ama yemeklerini asla...Ben bu Japonlarınn kendisinide yemeğinide sevmem, bu ne lann iğrenççç ötesi
