ilo53
Üye
kampanyalı ınternet paketınde turkcell ın kazıkgı
arkadas turkcell ınternet paketıne abone oldum 3ay paketıne bıtmesını ıkı gun kala paketı ıptal ettım kalan haklarınızı kullanabılırsınız dıye sms geldı 50mb fılan vardı hattımda dosya ındırırken bır baktım-6 tl ye ınmıs 20tl vardı hattımda sonra musteri hizmetlerini aradım ılk basta kızdım vermedıler mbnız bıtmıs ondan sonra talb olstrdm soz sızdeden sonra bugunde aradılar tl mı verdıler sızınde basınıza boyle bırsey gelırse sızde arayın
