Kameraaam?. Odaklamiii

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Heroata

Üye
    Konu Sahibi
Kameraaam?. Odaklamiii
Kameram odaklamiyo yani onceki gbi olmyo. Smdi odaklyo suppperr HD gorunuo oha super diom ardindan gorundu bulaniklasio bulanik cekio. El kaymasi dgl. Galaxy wonder. Cozum laaazm
 

furkey

Üye
bence bir sözlük daha çok işine yarar
 
Tepkiler: eeren1234

furkey

Üye
Espiri anlayisina hayran oldm. Sacma sapan yorum yapcaksan ypma be once kendine bak! Bilmeden baskalari hakkinda yorum yapma.

Bu yorumu yapmak için çok düşünmemişsindir umarım İmzandan ve yazdığın mesajdan Türkçe'yi kullanımın anlaşılıyor ondan dedim Forumdaki mesajlarıma bakarsan Türkçe'nin kullanımı konusunda hassas olduğumu görürsün. Yani kişisel algılama dostum ben sadece dile ihanetin vatana ihanet olduğuna inandığım için eleştiriyorum
 

Heroata

Üye
    Konu Sahibi
Tartisma açmak istemem ama ben heyecandan ole yazdım ve imzası yarimhatam yok Konu Cop lütfen
 

mcnpl4

Üye
Camera360 uygulamasını dene
 
hehe ice cream sandwichin azizliğine uğramış bendede aynı sorun vardı gingerbreada geri döndüm
 

Heroata

Üye
    Konu Sahibi
Lock ltfn. Daha yardmc olmak isteyen o.m. atablr.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...