<div class='quotetop'>(farukix @ Jan 26 2006, 02:25 AM) [post=263671]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya tofy bu oyun o swedish denen yere girince bitiyormu valla girdim oraya başardın congratules filan dedi bu kadarmı yani ne saçma oyunmuş ya bende bişey sandım
[/b][/quote]
evet bitiyor orda tebrikler diyo sonunda bende hüsran olmuştum bu mu yanii diyerek