Kafayı Yedirten Oyun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

tofy

Üye
ama istemiyorlar anlatmamı o yüzden anlatmıyorum bekliyorum
 


darkred

darkred

Üye
tofy sen arkadaşa PM den anlat çok istiyosa olurmu ? ben baya inat ettim de ondan
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
ya tofy bu oyun o swedish denen yere girince bitiyormu valla girdim oraya başardın congratules filan dedi bu kadarmı yani ne saçma oyunmuş ya bende bişey sandım
 
darkred

darkred

Üye
farukix yav dondurmacıyı nasıl soydun anlatsanaaaaaaa
 

tofy

Üye
<div class='quotetop'>(farukix &#064; Jan 26 2006, 02&#58;25 AM) [post=263671]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ya tofy bu oyun o swedish denen yere girince bitiyormu valla girdim oraya başardın congratules filan dedi bu kadarmı yani ne saçma oyunmuş ya bende bişey sandım
[/b][/quote]
evet bitiyor orda tebrikler diyo sonunda bende hüsran olmuştum bu mu yanii diyerek
 

farukix

Üye
    Konu Sahibi
hani scud füzesinin olduğu yerde birtane üzerinde bomba bağlı bir adam var ona sendeki pilleri veriyorsun piller ilk çıktığımız evde televizyonun arkasındaki kumandanın içinden çıkartıyorsun sonra bu adama pilleri takınca sana kaynak makinesi veriyor sende dondurma arabasının arkasına geçiyorsun kapıyı kaynakla kırıyorsun sonra içerde yazarkasa var hani çöplukte şarapcı bir adam vardıya onun elinden levyeyi alıyoruz ama levyeye benzeyen bir sopa veriyoruz uyanmasın diye sonra levyeyle kasayı kırıyoruz bu kadar
 
darkred

darkred

Üye
<div class='quotetop'>(farukix &#064; Jan 26 2006, 02&#58;32 AM) [post=263683]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
hani scud füzesinin olduğu yerde birtane üzerinde bomba bağlı bir adam var ona sendeki pilleri veriyorsun piller ilk çıktığımız evde televizyonun arkasındaki kumandanın içinden çıkartıyorsun sonra bu adama pilleri takınca sana kaynak makinesi veriyor sende dondurma arabasının arkasına geçiyorsun kapıyı kaynakla kırıyorsun sonra içerde yazarkasa var hani çöplukte şarapcı bir adam vardıya onun elinden levyeyi alıyoruz ama levyeye benzeyen bir sopa veriyoruz uyanmasın diye sonra levyeyle kasayı kırıyoruz bu kadar
[/b][/quote]
eyvallah kardeş ben pilleri bulamadım ki ondan takılmışım saolasın bende bitirdim sayılır artık

ohh bende bitirdim valla sonu çok kötüymüş bee
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt