Kadınlar Erkeksiz Hamile Kalacak...

Sponsorlu Bağlantılar

handsome

handsome

Üye
çok saçma ve gereksiz ne kadınlar ne erkekler sadece çoçuk için bir araya gelmiyorlar ki herkezin bi eksigi bir ihtiyacı var aşk sevgi güven v.s erkekler olmasa bunların hiçbiri olamaz tabii eşcinsellik uyanmazsa tükenmemiş neslinin başında herşey dengeli hayatta...zaten bu yapılan her kadın için geçerli değildir.her kadında bunu yapamaz.
 


thebora

Üye
feministler bu olayı desteklicektir eminim...
ama yukarıda arkadaşlarımın dediği gibi ne kadın erkeksiz nede erkek kadınsız olabilir...
bence böyle bir şey gereksiz,herşey olması gerektiği gibi olmalı
 

worldcild

Üye
yahuu kadınlar erkeksiz wcyue bile gidemezler :D:D:D şaka yapıorum bayan üyeler alınmasın sakın...ama sacma bence..Allah teala gereksız hiçbişi yaratmamstır..bu arada dream yenge o konusma neydi öle yaa walla brawo keske her bayan senın gibi düşünse

 
POWER

POWER

Üye
Olay sadece çoğalmak mı?Ya sevgi?
 
CEREN

CEREN

Üye
çok sacma sevgi olmadan çocukta olmaz ve olmasın allahtan ülkemizde yok böyle bişe ve yasak
 
gamlihuzun

gamlihuzun

Üye
çocuk kime baba diyecek
 

Benzer Konular



Üst Alt