handsome
Üye
çok saçma ve gereksiz ne kadınlar ne erkekler sadece çoçuk için bir araya gelmiyorlar ki herkezin bi eksigi bir ihtiyacı var aşk sevgi güven v.s erkekler olmasa bunların hiçbiri olamaz tabii eşcinsellik uyanmazsa tükenmemiş neslinin başında herşey dengeli hayatta...zaten bu yapılan her kadın için geçerli değildir.her kadında bunu yapamaz.

